۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

رشد ۲۴درصدی فروش در ایرانول/ آمارها از شتاب سودآوری حکایت می‌کند

۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۳
کد خبر: 473558
رشد ۲۴درصدی فروش در ایرانول/ آمارها از شتاب سودآوری حکایت می‌کند

شرکت نفت ایرانول در شش ماهه ابتدایی سال جاری بالغ بر هزار و ۷۳۰ میلیارد تومان فروش محصول داشته که این عدد رشد ۲۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت نفت ایرانول گزارش عملکرد شهریورماه خود را در سامانه کدال منتشر کرد. مطابق با این گزارش، شرکت در ماه مذکور بالغ بر ۴۴۱ میلیارد و ۸۹۳ میلیون تومان فروش انواع محصول داشته که این عدد رشد ۲۶ درصدی را نسبت به مرداد ماه نشان می دهد. قابل ذکر است «شرانل» در مرداد ماه به میزان ۳۵۰ میلیارد تومان فروش انواع محصول داشته است.

نکته قابل توجه در آمار فروش داخلی «شرانل»، جهش ۸۴ درصدی مبلغ فروش شرکت در شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

در این بین مبلغ فروش داخلی شرکت ایرانول در شهریورماه برابر با ۳۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان گزارش شده که در مردادماه این عدد ۲۳۶ میلیارد تومان اعلام شد ه بود که ۳۳ درصد افزایش یافته است.

همچنین فروش صادراتی ایرانول در شهریور ماه بالغ بر ۱۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که نسبت به مردادماه افزایش و رشد ۱۲ درصدی و نسبت به شهریور سال گذشته رشد ۴۱ درصدی را نشان می دهد.

در مجموع «شرانل» از ابتدای سال مالی تاکنون بالغ بر هزار و ۷۳۰ میلیارد تومان فروش انواع محصول را به ثبت رسانده است که از این میزان هزار و ۲۸۸ میلیارد تومان به فروش داخلی و ۴۴۲ میلیارد تومان به فروش صادراتی اختصاص یافته است که در کل رشد ۲۴ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می  دهد.