۰ نفر

445روستا در سیستان و بلوچستان برق ندارند

۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۲
کد خبر: 449396
445روستا در سیستان و بلوچستان برق ندارند

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه وجود ۴۴۵ روستای فاقد برق جشن برخورداری از برق استان را به تعویق انداخت گفت:در خصوص رفع مشکلات حوزه خدمات در سال جاری برنامه ریزی‌های خوبی صورت گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین ، منصور بیجار  در جلسه مشترک کمیته برنامه ریزی شهرستان‌های خاش و تفتان اظهار داشت: اصلاح ساختار کمیته برنامه ریزی شهرستان‌ها و بررسی میزان آگاهی اعضای شورای برنامه ریزی نسبت به وظایف خود از راهکار‌های مدیریت بودجه است.

وی افزود: ارائه آمار و ارقام مختلف جنبه مطالبه گری را تقویت کرده و نظام برنامه ریزی غلط موجود باعث شده تا در اکثریت شاخص‌های توسعه استان سیستان و بلوچستان در انتهای جدول قرار گیرد.

معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: عدم تعریف صحیح شاخص‌ها و ظرفیت‌های شهرستان‌ها سبب جا ماندن سیستان و بلوچستان از ریل توسعه شده است.

بیجار اذعان داشت: سند آمایش سیستان و بلوچستان به تصویب کمیته برنامه ریزی استان رسیده و خروجی‌های این سند نیز مشخص شده که بزودی به شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه مدیران نقش فعال تری داشته باشند تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با مدیریت منابع و بودجه مشکلات و مطالبات مردم را مرتفع کنند.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به اینکه وجود ۴۴۵ روستای فاقد برق جشن برخورداری از برق استان را به تعویق انداخت گفت: در خصوص رفع مشکلات حوزه خدمات در سال جاری برنامه ریزی‌های خوبی صورت گرفته است.

منصور بیجار بیان داشت: در تمامی حوزه‌ها خرد جمعی صورت گرفته و به سوی برنامه محوری گام برداشته شده تا عدالت بین شهرستانی محقق شود.

وی یاد آور شد: قطعا برنامه ریزی بودجه بگونه‌ای خواهد بود تا تخصیص بیشتر و با تمامی امکانات و تجهیزات به شهرستان‌های جدید التاسیس استان تعلق گیرد.

وی همچنین تأکید کرد: مدیریت و استفاده صحیح از منابع و اعتبارت در پروژه‌های عمرانی و خدماتی باید دقت و توجه بیشتری دنبال شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفتان عمده مشکلات نیازمند تخصیص اعتبارات را در قالب تکمیل و اجرای طرح هادی در روستاها، احداث سالن اجتماعات فرمانداری، تکمیل مرکز درمان بستر و تخصیص اعتبار جهت تهیه پنل‌های خورشیدی برای تأمین برق کوهستان تفتان بیان کرد.