۰ نفر

رسیدگی به مشکلات حوزه آب اولویت نخست کمیسیون کشاورزی مجلس است

۷ تیر ۱۳۹۹، ۹:۰۷
کد خبر: 448782
رسیدگی به مشکلات حوزه آب اولویت نخست کمیسیون کشاورزی مجلس است

نماینده مردم میناب و جاسک در مجلس با اشاره به ضرورت اجرای روش‌های نوین آبیاری به منظور صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفت آب، گفت: رسیدگی به مشکلات حوزه آب اولویت نخست کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، حسین رئیسی  با اشاره به اولویت‌های کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم،گفت: با توجه به اینکه ایران کشوری با اقلیم کم آبی است، موضوع آب، کنترل مصرف و مدیریت بهینه آن باید اولویت کمیسیون کشاورزی باشد.

نماینده مردم میناب و جاسک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت اجرای روش‌های نوین آبیاری به منظور جلوگیری از هدر رفت آب، اظهار کرد: تامین نهاده‌ یکی از مشکلات اساسی کشاورزان بوده و رفع این دغدغه نیازمند ورود کمیسیون و ساماندهی و مدیریت آن است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بازاریابی محصولات کشاورزی را یکی از اولویت‌ها کمیسیون کشاورزی مجلس دانست و اظهار کرد: منابع جانبی کشاورزی اعم از بسته بندی و محصولات تبدیلی، بیمه کشاورزان، صادرات محصولات، چالش‌های زیست محیطی و مشکلات مربوط به دام و طیور نیز از اولویت‌های رسیدگی کمیسیون کشاورزی در این دوره است. ازطرفی بهره‌برداری از اراضی منابع طبیعی از مشکلات دیگر کشاورزان است که باید با اصلاح برخی از قوانین ساماندهی شود.