۰ نفر

تولید نفت آمریکا در خلیج مکزیک از سر گرفته می‌شود

۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۱۵
کد خبر: 444845
تولید نفت آمریکا در خلیج مکزیک از سر گرفته می‌شود

تولیدکنندگان نفت خلیج مکزیک که ۱۸۲ سکوی نفتی دریایی را تخلیه و حدود یک سوم تولید نفت و گاز در چاه های این منطقه را متوقف کرده بودند، حالا با پایان طوفان آماده آغاز تولید می شوند.

 به گزارش رویترز، شرکت های انرژی مقدمات از سرگیری تولید نفت و گاز در خلیج مکزیک آمریکا را یک روز پس از طوفان گرمسیری کریستوبال آماده می کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، تولیدکنندگان نفت این منطقه 182 سکوی نفتی دریایی را تخلیه و حدود یک سوم تولید نفت و گاز در چاه های خلیج مکزیک را متوقف کرده بودند.

 شرکت رویال داچ شل، مورفی اویل و بریتیش پترولیوم از جمله شرکت هایی بودند که اعلام کردند فعالیت های معمول خود را آغاز می کنند و کارگران را به تاسیسات دریایی بازمی‌گردانند.

 شرکت های انرژی معمولاً سکوهای نفتی را پس از پایان هر طوفان بررسی کرده و پس از اطمینان از امنیت آنها، کارگران را باز می گردانند.

طوفان کریستوبال که در روز یکشنبه با بادهایی با سرعت 80 کیلومتر در ساعت به لوییزیانا رسیده بود، حالا ضعیف شده است. این طوفان باعث شد تولیدکنندگان 34 درصد از تولید نفت و 35 درصد تولید گاز را در خلیج مکزیک متوقف کنند. این منطقه 1.93 میلیون بشکه در روز نفت تولید می‌کند.

 طوفان کریستوبال در صبح روز دوشنبه در 30 کیلومتری شرق مونرو در لوئیزیانا به سر می برد و باعث 25.4 سانتیمتر بارندگی در این منطقه شد. مرکز ملی پیش بینی طوفان آمریکا اعلام کرد این طوفان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از آرکانساز و میزوری عبور خواهد کرد.