۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سهمیه بنزین برای نوروز یا تابستان؟/ زمان واریز نامشخص است

۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۱۱
کد خبر: 421669
سهمیه بنزین برای نوروز یا تابستان؟/ زمان واریز نامشخص است

با وجود تصویب واریز ۶٠ لیتری سهمیه بنزین نوروزی در کمیسیون تلفیق مجلس اما هنوز زمان واریز این سهمیه نامشخص است.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در ابتدای هفته جاری کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی سهمیه ۶٠ لیتری بنزین برای نوروز را تصویب کرد اما از همان ابتدا سخنگوی کمیسیون تلفیق از نامعلوم بودن زمان واریز این سهمیه خبر داد .

علی اصغر یوسف نژاد همچنین افزود: ممکن است دولت تصمیم بگیرد این سهمیه را در تابستان و یا در نوروز به خودروها اختصاص دهد که زمان آن هنوز نامعلوم است.

از سویی دیگر امروز جلال میرزایی عضو کمیسیون انرژی مجلس در خصوص زمان واریز سهمیه بنزین نوروزی گفت: باتوجه به شرایط ویژه کرونا ، به دولت این اجازه داده شده تا زمان واریز سهمیه نوروزی را بعد از اعلام به مجلس شورای اسلامی تغییر دهد، بنابراین ممکن است این سهمیه در بهار و یا تابستان در کارت‌های سوخت شارژ شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه اختصاص سهمیه بنزین نوروزی فشار مضاعفی بر منابع یارانه خواهد داشت، گفت: به هر حال راجع به این موضوع نیز بررسی انجام شد و نماینده دولت در ارتباط با بودجه در این زمینه صحبت کرد.

وی ضمن تاکید بر اینکه دولت با محدودیت منابع مالی روبروست،‌ اضافه کرد: بعد از توضیحات مجلس و دولت، تصمیم براین شد تا ۶۰ لیتر به عنوان بنزین نوروزی اختصاص پیدا کند.