۰ نفر

پتروشیمی جم نشان برتر استاندارد٣٤٠٠٠منابع انسانی را کسب کرد

۲۲ دی ۱۳۹۸، ۱۹:۱۷
کد خبر: 409079
پتروشیمی جم نشان برتر استاندارد٣٤٠٠٠منابع انسانی را کسب کرد

جایزه استاندارد ۳۴۰۰۰با حضور ۱۷۶شرکت در حوزه مدیریت منابع انسانی توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، چهارمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی در روزهای 17 و 18 دی ماه 98 در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران  با حضور اساتید و مدیران منابع انسانی برتر کشور برگزار شد.

شرکت پتروشیمی جم با دریافت نشان برنزین C2 در رده دوم برترین ها و در امتیاز شماری در مجموع بعد از شرکت هنکل آلمان در جایگاه دوم کشور قرار گرفت..

این کنفرانس با اهداف بررسی چالش‌های منابع انسانی در بنگاه‌های کسب‌وکار، تعامل و تبادل تجارب پژوهشگران و متخصصین حوزه منابع انسانی، بررسی آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی حوزه مدیریت منابع انسانی در دانشکده دانش و توسعه تکنیک‌های مدیریت منابع انسانی در سازمان‌های کشور، توسط معتبرترین مرکز آموزش مدیریت در کشوردر 2 روز متوالی با اعطای جایزه مدل 34000 با حضور ۱۷۶ شرکت در حوزه مدیریت منابع انسانی سازمان‌های برتر آغاز به کار کرد

گفتنی است در این کنفرانس دکتر رحیمی مدیر منابع انسانی به همراه  دیگر مسئولان حوزه منابع انسانی در این کنفرانس حضور داشتند.

محمد رضا سعیدی در این کنفرانس با اشاره به اهمیت ارتباط میان دانشگاه و صنعت گفت : شرکت پتروشیمی جم اعلام آمادگی می کند تا با تعریف طرح ها در شرکت در راستای رفع مشکلات شرکت و با هدف افزایش کیفیت زندگی مردم، بهره وری و خلاقیت در شرکت با روش های جدید و بهتر از رقبا مجموعه‌ای فاخر برای کشور داشته باشیم.

شایان ذکر است شرکت پتروشیمی در سال۹۶ موفق به دریافت نشان C4 شده بود که در چهارمین کنفرانس با دریافت نشان C2 دو پله صعود کرد.