۰ نفر

اقتصادآنلاین گرارش می‌دهد؛

آخرین وضعیت سیل در خوزستان/ ملی حفاری معین شهر کارون شد

۲۸ آذر ۱۳۹۸، ۲۳:۰۵
کد خبر: 403229
آخرین وضعیت سیل در خوزستان/ ملی حفاری معین شهر کارون شد

طبق آخرین گزارش‌ها، وضعیت مناطق آبگرفته اهواز روبه بهبود است و همچنین مدیریت مقابله با پیامدهای ناشی از بارندگی های سیل آسا در شهرستان کارون به شرکت ملی حفاری ایران واگذار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، استاندار خوزستان در بازدید اخیر خود از  مناطق آبگرفته اهواز با اشاره به اینکه وضعیت این مناطق روبه بهبود است گفت: آب در منطقه چهار راه زند به طور کامل تخلیه شده و تا فردا خیابان‌های این منطقه شستشو داده می‌شود.

غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نقاط آبگرفته اهواز  بیان کرد: وضعیت مناطقی مانند کیانشهر و باهنر اهواز نیز بهتر شده است، و در معین زاده و شهرک اکباتان پمپ های جدیدی برای تخلیه آب نصب شده‌اند.

وی افزود: وضعیت منطقه گاومیش آباد شهرستان کارون نیز بهتر شده و سطح آب با توجه به پمپ‌های قوی به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته و تا فردا شب به طور کامل این آب تخلیه می شود.

استاندار خوزستان گفت: مدیریت مقابله با پیامدهای ناشی از بارندگی های سیل آسا و دفع آب های سطحی در شهرستان کارون که به دنبال بارندگی های سیل آسای دوشنبه گذشته در استان حادث گردید به شرکت ملی حفاری ایران واگذار شد.

گفتنی است ادامه پمپاژ و انتقال سیلاب توسط کارکنان خدمات فنی حفاری با دو دستگاه پمپ تراک و چند دستگاه پمپ لجن کش در منطقه کوت عبدالله شهرستان کارون در حال انجام است.