۰ نفر

بررسی افزایش سهمیه وانت‌بارها در جلسه بعدازظهر کمیته سازمان سوخت

۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۱۶
کد خبر: 397689
 بررسی افزایش سهمیه وانت‌بارها در جلسه بعدازظهر کمیته سازمان سوخت

رئیس اتاق اصناف تهران از قول ستاد تنظیم بازار برای افزایش سهمیه وانت‌بارها در جلسه امروز عصر کمیته سازمان سوخت خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، قاسم نوده فراهانی ، در خصوص مشکل وانت بارهای حمل بار محصولات کشاورزی و افزایش سهمیه بنزین آنها، اظهار داشت: این موضوع در جلسه صبح امروز ستاد تنظیم بازار مطرح و قرار شد درصدی به سهمیه سوخت وانت بارها افزوده و این موضوع در جلسه بعد از ظهر کمیته سازمان سوخت مطرح شود.

وی ادامه داد: مسئولان قول دادند این مشکل حل و در جلسه سازمان سوخت با افزایش سهمیه وانت بارها موافقت شود. و احتمالاً از شنبه هفته آینده ابلاغ شود.

رئیس اتاق اصناف تهران در پاسخ به این سوال که اگر افزایش سهمیه وانت‌بارها تصویب شود آیا دیگر افزایش قیمتی در بازار به دلیل قیمت بنزین نخواهیم داشت، گفت: در حال حاضر تلاش ما این است که مشکل سوخت وانت‌بارها حل شود اما باید این را بپذیریم که قیمت بنزین 50 درصد گران شده است و این بر روی حمل و نقل‌هایی که با ماشین‌های بنزینی انجام می‌شود اثر می‌گذارد ولی تلاش ما این است که نگذاریم تأثیر این افزایش بیش از حد انتظار باشد.

وی در پایان در خصوص وضعیت بازار خاطرنشان کرد: به دلیل رکودی که در بازار وجود دارد و قدرت خرید مردم پایین است، بازار کشش افزایش قیمت ندارد. بنابراین فروشندگان نمی‌توانند قیمت‌ها را افزایش دهند و بدون تغییر باقی می مانند.