۰ نفر

سخنگوی ناجا:

بعد از اعلام سهمیه‌بندی سوخت آرامش و امنیت در استان‌ها حاکم است

۲۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۴۹
کد خبر: 394796
بعد از اعلام سهمیه‌بندی سوخت آرامش و امنیت در استان‌ها حاکم است

سخنگوی نیروی انتظامی از آرامش و امنیت حاکم بر استان‌های سراسر کشور بعد از اعلام سهمیه‌بندی سوخت توسط دولت خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، ‌سردار "احمد نوریان"  اظهارداشت: با رصد مستمر تمامی استان های کشور تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی در این زمینه وجود نداشته است.

وی به دستورات فرمانده ناجا در این خصوص اشاره کرد و یادآور شد: در ساعات پایانی شب گذشته جلسه قرارگاه امام علی (ع) به ریاست سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی و با حضور معاونین و روسای پلیس های تخصصی و نیز فرماندهان انتظامی استان های سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس برگزار که طی آن دستورات هوشیاری توسط وی صادر شد.

معاون اجتماعی ناجا خاطرنشان کرد: تا این لحظه با رصد فضای عمومی کشور با همکاری و تعامل خوب مردم و هوشیاری ماموران انتظامی جلوی هرگونه سوء استفاده معاندین گرفته شده است و کشور در آرامش کامل است.

سردار نوریان با تقدیر و تشکر از همکاران انتظامی در سراسر کشور گفت: بعضا افراد معاند و شبکه های زاویه دار با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شایعه پراکنی و پخش تصاویر جعلی قصد برهم زدن فضای عمومی کشور را داشته که از عموم هموطنان تقاضا دارم همچون گذشته با صبر و شکیبایی و بدون توجه به این شایعات اخبار صحیح را از طریق رسانه ملی دنبال کنند.