۰ نفر

جمهوری اسلامی نیازی به اقدام علیه کشورهای منطقه ندارد

۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴
کد خبر: 383861
جمهوری اسلامی نیازی به اقدام علیه کشورهای منطقه ندارد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است علیرغم تمام مشکلات، جمهوری اسلامی مسیر پیشرفت را در پیش گرفته و تحریم ما را متوقف نکرده است که بخواهیم به خاطر آن اقدامی علیه کشورهای منطقه داشته باشیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، مجید ناصری‌نژاد در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خزانه داری آمریکا درباره استیصال ایران از تحریم‌ها و حمله به کشورهای همسایه، گفت: در سال های اخیر شاهد چندین حمله و ایجاد مشکل برای مردم منطقه بوده ایم که در همه آنها آمریکا در اولین فرصت و بدون هیچ دلیل و مدرکی اعلام کرده که ایران مقصر است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: آمریکایی ها تعمدا دنبال این هستند که  ایران را مقصر تمام حوادثی قلمداد کنند که در منطقه پیش می آید در حالی که همواره خودشان پشت پرده ماجرا هستند البته به خاطر دروغگویی های زیاد آنها و افشاگری هایی که بعد از هر موضوع صورت گرفته، افکار عمومی بین المللی این ادعاها را نمی پذیرد.

وی ادامه داد: تا کنون چندین اتفاق در منطقه افتاد که آمریکایی ها و رسانه هایشان صریحا و بدون مقدمه ایران را مقصر اعلام کردند اما کسی زیر بار آن نرفت و نپذیرفت چرا که دلیل و مدرکی بر مدعای آنها وجود نداشت؛ در موضوع آرامکو نیز آمریکا در اولین اظهار نظر، ایران را مقصر معرفی کرد در حالی که جمهوری اسلامی نیازی به حمله به کشورهای دیگر ندارد.

آمریکایی‌ها تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا جمهوری اسلامی را متوقف کنند اما هرگز به این آرزوی خود نرسیده  و نخواهند رسید و جمهوری اسلامی با سرعت مسیر پیشرفت را در پیش گرفته است.

ناصری نژاد در ادامه با بیان اینکه آمریکایی ها تمام قدرت خود را به کار گرفته اند تا با تحریم ها جمهوری اسلامی را تحت فشار گذاشته و متوقف کنند، عنوان کرد: با این حال تحریم ها نتوانسته آنها را به اهدافشان برسانند؛ آمریکایی ها حتی زمانی تصور می کردند سال 97 در تهران جشن خواهند گرفت اما این آرزویشان هیچگاه به حقیقت نپیوست و نخواهد پیوست.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی به خاطر تحریم ها مستأصل نشده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط تحریم، باز هم در شرایط خوبی قرار داریم و مشکلاتی که داریم در حدی نیست که کشور را متوقف کند و همچنان در حال پیشرفت هستیم، پس دلیلی ندارد به خاطر چند تحریم اقدامی علیه کشورهای منطقه داشته باشیم.