۰ نفر

حجت الاسلام ناطق نوری:

دانش، تلاش و تجربیات متفاوت در طرح ملی بیدبلند خلیج فارس الگویی برای سایر پروژه‌هاست

۲ مهر ۱۳۹۸، ۲۱:۴۳
کد خبر: 383132
دانش، تلاش و تجربیات متفاوت در طرح ملی بیدبلند خلیج فارس الگویی برای سایر پروژه‌هاست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز به همراه استاندار خوزستان از ابر پروژه بیدبلند خلیج فارس بازدید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در ابتدای این بازدید محمود امین نژاد مدیر عامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس ضمن تشریح وضعیت پیشرفت فیزیکی به ظرفیت‌ها و توانمندی گ‌های موجود در این پروژه عظیم ملی پرداخت و گفت که رکوردهای کسب شده در این ابر پروژه ملی حاصل باور و تکیه بر توان و ظرفیت متخصصان و صنعت گران حوزه صنعت و نفت و گاز کشور بوده است.

در ادامه این نشست استاندار خوزستان ضمن ابراز رضایت از مراحل تکمیل و پیشرفت این طرح ملی، تصریح کرد:سرعت پیشرفت در این پروژه شاخص ملی بسیار قابل توجه است.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در ادامه با تاکید بر ظرفیت های موجود در این طرح ملی ابراز امیدواری کرد برای توسعه صنایع پایین دستی و تکمیلی این طرح به زودی شاهد تاسیس پتروشیمی در کنار این پالایشگاه خواهیم بود.

در جریان و ادامه این بازدید حجت الاسلام ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن ابراز رضایت از عملکرد و اقدامات جالب توجه مجموعه بزرگ بیدبلند خلیج فارس گفت: باید دانش،تلاش و تجربیات متفاوت این مجموعه توانمند ملی برای بهره برداری سایر پروژه های صنعتی پیش روی کشور ثبت و به صورت الگو، پیاده سازی و مورد استفاده قرار گیرد.