۰ نفر

هدفگذاری برای تولید گازوئیل یورو۶/ پتروشیمی نوری دو محصول جدید تولید خواهد کرد

۲ مهر ۱۳۹۸، ۰:۴۶
کد خبر: 382892
هدفگذاری برای تولید گازوئیل یورو۶/ پتروشیمی نوری دو محصول جدید تولید خواهد کرد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری با اشاره به وضعیت مطلوب سهام این شرکت در بورس از افزایش ارزش سهام نوری با اضافه شدن دو محصول جدید به سبد محصولات این پتروشیمی در آینده خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، تقی صانعی در دومین روز از «نمایشگاه ایران پلاست»، با اشاره به اتمام اورهال در پتروشیمی نوری گفت: با پایان موفقیت آمیز این اورهال بیش از یک هفته است که وارد مدار تولید شده‌ایم.

وی ادامه داد: این تعمیرات اساسی از قبل هماهنگ شده بود و خوشبختانه با پایان موفقیت‌آمیز تعمیرات و سرویس‌ها به ظرفیت ۹۵ درصد تولید رسیده‌ایم و اکنون روزانه دو هزار تن پارازایلین در پتروشیمی نوری تولید می‌شود که تولید محصولات افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل پتروشیمی نوری همچنین درباره وضعیت سهام شرکت پتروشیمی نوری، اظهار داشت: فعالان بازار سرمایه از خرید سهام نوری راضی هستند و شاهد سوددهی این سهام هستیم و البته این خبر خودش را هم به سهامداران می‌دهم که با آغاز عملیات اجرایی دو پروژه جدید در پتروشیمی نوری سوددهی شرکت افزایش پیدا خواهد کرد و طبیعتاً ارزش شرکت نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری با اشاره به وضعیت مطلوب سهام این شرکت در بورس از افزایش ارزش سهام نوری با اضافه شدن دو محصول جدید (گازوئیل یورو ۵ و ۶ ) به سبد محصولات این پتروشیمی در آینده خبر داد.

2aef2775-b3bb-4fae-8977-a26ebf0bcf71