۰ نفر

قطعی آب و برق بهمئی با دمای بیش از 45درجه!

۲۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۰۸
کد خبر: 359981
قطعی آب و برق بهمئی با دمای بیش از 45درجه!

فرماندار شهرستان بهمئی از مشکل قطعی آب و برق این شهرستان با 20هزار نفر جمعیت به علت نوسان و ضعف ولتاژ برق خبرداد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حکمت الله سنایی افزود: مشکل قطعی آب و برق در شهرستان بهمئی به علت نوسان و ضعف ولتاژ برق بوده که منجر به از کار افتادن دینام‌های پمپاژهای آب شرب شهر است.

وی اظهارکرد: طی یک هفته گذشته در شهر لیکک با قطعی آب مواجه بوده ایم که به همین علت مجبور به جیره بندی آب در این شهر شدیم .

فرماندار شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: حدود 10 تا 12سال است که این مشکل در مرکز شهرستان بهمئی با 20هزار نفر جمعیت وجود دارد.

سنایی تصریح کرد: پروژه آبرسانی به شهرستان بهمئی از سد کوثر از 7 سال پیش آغاز شده و هم اکنون حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به علت کمبود اعتبار به کندی پیش می رود.

وی ادامه داد: همچنین پروژه احداث ایستگاه 132کیلوولت شهر لیکک از 11سال پیش به علت کمبود اعتبار تا کنون بلا تکلیف مانده است. این پروژه حداقل 150 میلیارد تومان اعتباربرای خط انتقال فشار قوی و ایستگاه نیاز دارد.

فرماندار شهرستان بهمئی عنوان کرد: یک دستگاه اتو ترانس دیروز جمعه 24 خرداد ماه جهت تثبیت ولتاژ وارد شهر لیکک شده که امیدواریم با نصب این دستگاه مشکلات برق شهرستان کمتر شود.

سنایی بیان کرد: طی چند روز اخیر نسبت به مدت مشابه مصرف برق در شهرستان بهمئی 8 مگا وات افزایش یافت بنابراین از مردم انتظار داریم که در حد امکان صرفه جویی کنند و مصرف برق خود را مدیریت نمایند.

وی با بیان اینکه طی چند روز اخیر شهرستان بهمئی دمای 45 تا 50 درجه سانتیگراد را تجربه کرده است، اضافه کرد: باتوجه به افزایش مصرف برق و مشکل قطعی آب و برق در شهر لیکک ادارات شهرستان را در روز های چهارشنبه تعطیل اعلام کردیم و پیگیر تعطیلی روزهای پنج شنبه نیز هستیم.