۰ نفر

تذکر نماینده باوی و کارون در خصوص مشکلات آب و فاضلاب اهواز

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۳۸
کد خبر: 353388
تذکر نماینده باوی و کارون در خصوص مشکلات آب و فاضلاب اهواز

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس گفت: متأسفانه پس از سیل اخیر مشکلات آب و فاضلاب اهواز، حمیدیه، باوی و کارون افزایش یافته و همچنین در اقدامی نسنجیده با تغییر مدیریت این واحدها مشکلات تشدید شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، همایون یوسفی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی گفت: از وزیر نیرو درخواست می‌کنم سریع‌تر این موضوع را تعیین تکلیف و مدیریت کند. اگر حقی از کسی ضایع شده نسبت به احقاق حق آنها اقدام کند.

وی با انتقاد از گرانی‌ها در کشور و استان خوزستان یادآور شد: دستگاه‌ها وظیفه نظارتی خود را به صورت کامل انجام ندادند. به نظر می‌رسد با اعمال نظارت بیشتر از گرانی‌ها تا حدود زیادی جلوگیری می‌شود. فساد و رانت خواری در استان خوزستان ریشه‌های عمیق دارد. دستگاه‌های نظارتی باید ورود جدی تر به موضوع داشته باشند.

یوسفی افزود: ادارات در خوزستان به ویژه در نهادهای حاکمیتی و سیاسی مهم استان با سرپرست مدت‌های طولانی است که اداره می‌شوند و به نفع شرایط امنیتی سیاسی و اجتماعی خوزستان نیست.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در دوران پس از سیل، متأسفانه مدیریت آب در حوزه آب و فاضلاب به درستی انجام نشده و باید برای کشت تابستانه برنامه مشخصی داشته باشیم و پس از سیل مشکلات امنیتی، مشکلات جدی را برای مردم به وجود آورده که باید نهادهای مسئول در این رابطه ورود جدی داشته باشند. رفع مشکل بیمه تکمیلی معلمان خواسته به حقی است که باید به این موضوع توجه شود. مشکلات مربوط به سیل زدگان باید سریع‌تر رسیدگی شود و همچنین جبران خسارات در دستورکار قرار گیرد.