۰ نفر

توضیح اسماعیلی درباره خبر گرانی و سهمیه بندی بنزین

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۳۳
کد خبر: 351720
توضیح اسماعیلی درباره خبر گرانی و سهمیه بندی بنزین

سخنگوی قوه قضاییه درباره انتشار خبر گرانی و سهمیه بندی بنزین توضیحاتی داد و در عین حال اعلام کرد: موضوع سهمیه‌بندی و قیمت‌گذاری بنزین، موضوعی نیست که مجموعه قضایی بخواهد مداخله کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، غلامحسین اسماعیلی روز سه شنبه در دومین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه در دور جدید، افزود: آن چه اتفاق افتاد این بود که دو خبرگزاری خبر سهمیه بندی بنزین از ساعت ٢4 پنجشنبه هفته قبل را منتشر کردند و از تریبون رسانه، اعلام شکایت شد .

وی ادامه داد: به دلیل التهاب ناشی از این خبر در فضای عمومی کشور بلافاصله مدیران دو خبرگزاری احضار شدند و از آنان درباره این خبر که منشاء خبر چه بوده و چرا این خبر را منتشر کرده‌اند و بایستی پاسخگوی اعمال خود باشند سوال شد.

اسماعیلی افزود: آن ها گفتند که این خبر از ناحیه برخی مقامات زیر مجموعه وزارت نفت در اختیار ما قرار گرفته و اعلام کردند که این خبر را منتشر کنید و مستنداتی در این زمینه دارند.

وی گفت: فرد مورد نظر احضار شد، تحقیقات به عمل آمد و قبول کرد که این خبر را به 2 خبرگزاری مورد نظر داده است. همچنین این فرد اعلام کرد که این خبر را یک مقام بالادستی دیگر به او داده که آن فرد هم احضار و قرار تامین برای او صادر شد.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی وظیفه خود را در این زمینه انجام داده است؛ از رسانه رفع اتهام شد و از اینکه برخی از مقامات دولتی در مظان اتهام قرار گرفتن خوشحال نیستیم و موضوع در دست بررسی است.