۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سنتی پسندیده از نفت پاسارگاد/ در ایوان این غرفه جز محبت نمی‌بارد

۲۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۲۷
کد خبر: 346745
سنتی پسندیده از نفت پاسارگاد/ در ایوان این غرفه جز محبت نمی‌بارد

شرکت نفت پاسارگاد تمام هزینه های ساخت و تجهیز غرفه درنمایشگاه محیط زیست رابرای کمک به سیل زدگان اختصاص داد.

اقتصادآنلاین-مریم علیزاده؛ در حالی این روزها شاهد برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست هستیم که سیل در برخی نواحی کشور،آسیب های وسیعی را به هموطنانمان وارد کرده است.

از این رو شرکت نفت پاسارگاد نیز در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود در این نمایشگاه به نحوی متفاوت ظاهر شده است.در این رابطه مدیر روابط عمومی نفت پاسارگاد به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: در پی حادثه سیل که موجب خسارات و لطمات زیادی به هموطنان شد این شرکت با اهدای کلیه هزینه های جانبی و غرفه سازی خود در هجدهمین نمایشگاه محیط زیست گامی هرچند کوچک در جهت رفع مشکلات هموطنان عزیز سیل زده برداشت.

وی در خصوص میزان هزینه صرفه جویی شده از این نمایشگاه و اختصاص آن به سیل زدگان گفت: این مبلغ تقریبا 500 میلیون ریال بوده که شامل هزینه غرفه سازی و تهیه اقلام تبلیغاتی است.

گفتنی است شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین تولید کننده قیر در خاورمیانه و برگزیده صنعت سبز هرساله حضور فعالی در نمایشگاه محیط زیست دارد.

پیش از این نیز در تاریخ  15 فروردین در راستای حمایت از هموطنان سیل زده، حقوق یک تا سه روز از معاونین، مدیران و پرسنل این شرکت به مناطق سیل زده اهدا شد.

نفت پاسارگاد

نفت پاسارگاد