۰ نفر

درگفتگو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

آبگرفتگی در سواحل غربی اهواز/ احتمال تخلیه روستاها وجود دارد

۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۱۵
کد خبر: 343652
آبگرفتگی در سواحل غربی اهواز/ احتمال تخلیه روستاها وجود دارد

وضعیت جوی در خوزستان و بارش های ادامه دار منجر به آبگرفتگی در قسمت هایی از اهواز شده و احتمال آنکه برای جلوگیری از خطر روستاهای بیشتری تخلیه شوند وجود خواهد داشت.

اقتصادآنلاین - عبدالله محمدی؛ ادامه بارش ها در خوزستان ، افزایش خطر بروز سیل و آبگرفتگی تعدادی از معابر در شهرهای مختلف مشکلاتی را  به بار آورده است که به همین منظور خبرنگار اقتصادآنلاین، برای  اطلاع از آخرین وضعیت  خوزستان با جوادی رییس روابط عمومی مدیریت بحران این استان گفتگو کرد.

وی اظهار داشت: برای امشب و فردا احتمال خطر وجود خواهد داشت ، چراکه بارندگی های شدید مجدد آغاز شده  که این امر  منجر به افزایش آب خروجی سدها شده و تعدادی روستاهای پایین دست را با مشکل مواجه کرده است.

او نسبت به اینکه تصیمی در خصوص تخلیه روستاها گرفته شود یا خیر گفت:  تعدادی از روستاهای بهبهان، اندیمشک و دزفول تخلیه شده و‌ در خصوص اینکه تخلیه روستاها ادامه دار باشد در جلسه امروز تصمیم گیری خواهد شد. این در حالیست که، پارک‌ها و رستوران های ساحلی کارون به علت آبگرفتگی زیاد بسته شده است.

جوادی در خصوص آبگرفتگی وسیع در مرکز شهر اهواز افزود: عمده آبگرفتگی مربوط به قسمت ساحل غربی کارون در اهواز است و مرکز شهر در حال حاضر با مشکل خاصی مواجه نیست.

رییس روابط عمومی مدیریت بحران خوزستان همچنین اعلام کرد: در حال حاضر گزارشی مبنی بر قطعی برق و گاز در استان دریافت نشده، اما چند محور مواصلاتی در استان مسدود است.