۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سفر معاون اول رییس جمهور به همدان/ سه نیروگاه خورشیدی جدید با هزینه 21میلیون یورو افتتاح شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱
کد خبر: 334229
سفر معاون اول رییس جمهور به همدان/ سه نیروگاه خورشیدی جدید با هزینه 21میلیون یورو افتتاح شد

معاون اول رییس جمهور امروز با هیئت همراه متشکل از وزیر نیرو و چند تن از مسئولین لشکری و کشوری به استان همدان سفر کرد. بهره برداری از چند پروژه نیروگاهی و برگزاری جلسات با مسئولان و جوانان از برنامه های او در این سفر یک روزه است.

اقتصادآنلاین-عبدالله محمدی؛ جهانگیری معاون اول رییس جمهور به همراه وزیر نیرو و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری وارد استان همدان شد. همزمان با ورود او سه نیروگاه خورشیدی در این استان به بهره برداری رسید.

گفتنی است این پروژه‌ها با هزینه 21.2 میلیون یورو، در شهرستان‌های کبودرآهنگ، فامنین و قهاوند توسط بخش خصوصی احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه این استان قطب نیروگاه خورشیدی در کشور است، گفت : با افتتاح این پروژه‌ها در استان همدان اکنون شش نیروگاه خورشیدی با ظرفیت 45.5 مگاوات فعالیت خواهد داشت.

در ادامه نیز دو پروژه بازسازی شبکه توزیع آب روستای آورزمان به طول 18 کیلومتر، آبرسانی به روستای دستجرد شهرستان بهار و بهره‌برداری از مجتمع عظیم در شهرستان کبودرآهنگ ، توسط مدیرعامل شرکت آبفای کشور و با حضور معاون رییس جمهور کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

همچنین برگزاری جلساتی هم در شورای اداری استان با حضور نخبگان، کارآفرینان از دیگر برنامه‌های جهانگیری در سفر به همدان است.

سفر جهانگیری به همدان

سفر جهانگیری به همدان