۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

نفت خام برنت در آستانه کانال ۶۰دلاری/ شیب مثبت افزایش بهای نفت خام ادامه دارد

۱۹ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۵۶
کد خبر: 327910
نفت خام برنت در آستانه کانال ۶۰دلاری/ شیب مثبت افزایش بهای نفت خام ادامه دارد

با افزایش تقاضای جهانی عرضه نفت خام و اجرای تصمیم اوپک پلاس مبنی بر کاهش عرضه به میزان ۱/۲ بشکه در روز، بهای نفت در ادامه روند افزایشی خود در بازارهای جهانی، به کانال های بالاتر وارد شد.

اقتصاد آنلاین- پوراصغری؛  شیب مثبت بهای طلای سیاه در معاملات صبحگاهی روز چهارشنبه ( ۱۹ دی ماه )، همزمان با افزایش تقاضای جهانی  و اجرای تصمیم اوپک پلاس مبنی بر کاهش عرضه به میزان۲/۱ بشکه در روز ادامه دارد.

نفت

بهای هربشکه نفت وست تگزاس اینترمیدیت (WTI)  با رشد بیش از  ۱/۵ درصدی (معادل ۷۹ سنت) به کانال ۵۰ دلاری وارد و برای تحویل های آتی با قیمت  ۵۰ دلار و ۵۷ سنت معامله شد

همچنین قیمت  نفت خام آتی برنت نیز با افزایش ۱/۳۶ درصدی (تغییراتی بیش از هشتاد سنت) تا قیمت ۵۹ دلار و ۵۹ سنت در هر بشکه رسید و در یک قدمی ورود به کانال ۶۰ دلاری قرار گرفت.

نفت

امید ها در خصوص کاهش اختلافات تجاری بین دو کشور چین و امریکا  و گزارشات  مثبت  مذاکرات اخیر دو کشور از دیگر دلایل جهش قیمت های نفت و رشد های روز گذشته و امروز طلای سیاه در بازار های جهانی عنوان شده است.

دو اقتصاد بزرگ جهان مذاکرات تجاری خود را در چهارشنبه، برای سومین روز ادامه می‌دهند. این درحالیست که مذاکره در روز سوم قبلاً در زمان‌بندی اعلام شده، قرار نداشت.

 همچنین قیمت‌های نفت در حالی به رشد خود ادامه می‌دهند که سرمایه‌گذاران هر روز اطمینان بیشتری حاصل می‌کنند که کاهش تولیدات اوپک پلاس بازارهای جهانی را محدودتر می‌کند.