۰ نفر

در کمیسیون انرژی مجلس انجام می‌پذیرد؛

فردا وزیر نیرو پاسخگوی هفت تن از نمایندگان خواهد بود/ بودجه گاز، نفت و پالایش و پخش روی میز کمیسیون برنامه و بودجه

۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۷:۳۱
کد خبر: 317634
فردا وزیر نیرو پاسخگوی هفت تن از نمایندگان خواهد بود/ بودجه گاز، نفت و پالایش و پخش روی میز کمیسیون برنامه و بودجه

کمیسیون انرژی مجلس فردا میزبان وزیر نیرو خواهد بود تا به سوال هفت تن از نمایندگان پاسخ دهد. همچنین فردا ادامه جلسه کمیسیون برنامه بودجه در خصوص بررسی بودجه شرکت ملی نفت فردا نیز به مسائل بودجه شرکت ملی پالایش و پخش رسیدگی خواهند کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، این هفته وزیر نیرو برای پاسخ به سوالات نمایندگان راهی کمیسیون انرژی مجلس می شود. هفته گذشته نیز اردکانیان در خصوص پاسخ به سوالاتی پیرامون کمبود آب و برق به این کمیسیون رفته بود.

همچنین امروز نیز اعضای کمیسیون برنامه و بودجه به بررسی بودجه شرکت ملی نفت پرداختند. این کمیسیون بررسی بودجه شرکت ملی پالایش و پخش را نیز در دستور کار فردای خود دارد. روز چهارشنبه هم این نمایندگان به بررسی بودجه شرکت ملی گاز می پردازند.

امروز همچنین در کمیسیون انرژی نمایندگان به ادامه بررسی راه های کنترل مصرف و جلوگیری از قاچاق سوخت با حضور مسوولین و کارشناسان وزارت نفت( شرکت ملی پالایش و پخش فراوردی های نفتی ایران و سازمان بهیه سازی مصرف سوخت)، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، انجمن نفت ایران، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری، پلیس راهور ناجا، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی پرداختند.