۰ نفر

تجری :

تلاش برای رفع قطع برق مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و قصرشیرین

۵ آذر ۱۳۹۷، ۸:۰۰
کد خبر: 317467
تلاش برای رفع قطع برق مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و قصرشیرین

پس از وقوع زلزله در قصر شیرین و سرپل ذهاب با قطعی برق مواجه شدیم که در قصر شیرین مشکل رفع شد و در سر پل ذهاب هم تلاش برای رفع این مشکل ادامه دارد.ماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب، گیلان غرب در مجلس، به تشریح آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده بعد از وقوع زلزله ۶.۴ ریشتری پرداخت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، فرهاد تجری  در تشریح جزییات زلزله 6.4ریشتری که ساعت 20:07:31  یکشنبه شب در استان کرمانشاه و سرپل ذهاب به وقوع پیوست، گفت: این زلزله استان کرمانشاه، روستاهای اطراف آن و سرپل ذهاب، قصر شیرین و گیلانغرب را لرزاند و باعث شد خسارات قابل توجهی به باقی‌مانده ساختمان‌های مناطق زلزله‌زده وارد شود.

نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب، گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تعدادی از همشهریانمان دچار جراحات و صدمات جسمی شدند که عمدتا با درمان سرپایی رفع خواهد شد، اما خوشبختانه تا این لحظه اخباری مبنی بر تلفات جانی دریافت نشده است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از وقوع زلزله در قصر شیرین و سرپل ذهاب با قطعی برق مواجه شدیم که در قصر شیرین مشکل رفع شد و در سر پل ذهاب هم تلاش برای رفع این مشکل ادامه دارد.

کمبود آب شرب مشکل مهم مردم مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

تجری تاکید کرد: امیدواریم بعد از این زلزله با مشکل تامین آب شرب برای مردم این منطقه مواجه نشویم، چرا که این زلزله باعث می‌شود منابع آبی با مشکل مواجه شوند که قطعا در آینده مردم را با مشکل مواجه می‌کند، بنابراین انتظار می‌رود مسئولان برای رفع این دغدغه تدبیری بیندیشند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون در حال بررسی آخرین وضعیت این مناطق بوده و به طور مداوم با مسئولان بخش‌های مختلف استان کرمانشاه و شهرستان سرپل ذهاب در تماس هستیم.

تجری در بیان تعداد مجروحان این زلزله، تصریح کرد: مجموعا در گیلانغرب و قصر شیرین حدود 80 نفر و در سرپل ذهاب حدود 66 نفر مجروح شده‌اند که به مراکز درمانی فرستاده شده‌اند.

نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب، گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وضعیت امدادرسانی در این مناطق بعد از وقوع این زلزله یادآورشد: در این شرایط بیشتر مردم در حال امدادرسانی هستند و مراکز درمانی هم در حال ارائه خدمات به مصدومان هستند و قرار بر این شده که ارتش نیز برای امدادرسانی در این مناطق حضور پیدا کند.