۰ نفر

حضور فعال و چشمگیر صنایع پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس در نمایشگاه ایران پلاست/عزم جدی «فارس» برای بورسی کردن سه مجتمع پتروشیمی تا پایان سال

۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۷:۳۰
کد خبر: 303174
حضور فعال و چشمگیر صنایع پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس در نمایشگاه ایران پلاست/عزم جدی «فارس» برای بورسی کردن سه مجتمع پتروشیمی تا پایان سال

در دوازدهمین دوره از برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، شاهد حضور فعال و چشمگیر شرکت صنایع پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس هستیم. گفتنی است این مجموعه بزرگ همراه با زیر مجموعه های خود از جمله هشت شرکت پلیمری در این رویداد بین المللی حضور دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، دوازدهمین نمایشگاه ایران پلاست که از دوشنبه هفته جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرده است همچنان با استقبال بازدیدکنندگان روبروست. گفتنی است در این نمایشگاه بیش از  1100 شرکت فعال در زمینه تولید محصولات پلیمری و پتروشیمی حضور دارند.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس همچون سال های گذشته با مجموعه شرکت های پلیمری خود شامل پتروشیمی بندرامام ، اروند ، کارون ، شهید تندگویان ، خوزستان ، مهر ، در حوزه تولیدات و شرکت تجارت صنعت پتروشیمی خلیج فارس در حوزه فروش و صادرات و بازاریابی و همچنین مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی در حوزه مهندسی و تدارکات کالا در محل نمایشگاه بین المللی تهران سالن ۸ و ۹ حضور یافته است.

در همین رابطه جواد گلی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی جم با اشاره به حضور فعال و پُررنگ خانواده بزرگ هلدینگ خلیج فارس در این نمایشگاه، افزود: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس هم راستا با حضور در رویدادها و نمایشگاه های بین المللی خارجی خود را ملزم به شرکت در نمایشگاه ایران پلاست نیز می داند. وی همچنین افزود: حضور در نمایشگاه های داخلی علاوه بر ارائه توانمندی‌ها و قابلیت‌ها می تواند قوت قلبی برای تمام مخاطبان صنعت پتروشیمی و سهامداران این شرکت باشد.

همچنین برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را زمینه‌ساز عرضه و معرفی محصولات متنوع صنعت پتروشیمی بیان کرد و گفت: حضور در این نمایشگاه بهترین فرصت برای شرکت‌های فعال در صنعت پتروشیمی و به خصوص پلیمری است تا توانمندی و قابلیت‌های خود را به مشتریان داخل و خارجی معرفی کنند.

وی در خصوص حضور هلدینگ خلیج فارس در دوازدهمین نمایشگاه ایران پلاست گفت: باتوجه به حجم بالای تولید پلیمر در هشت شرکت زیرمجموعه هلدینگ و همچنین بعنوان یکی از بزرگترین مجموعه های حاضر در صنعت پتروشیمی خود را ملزم به شرکت در این نمایشگاه می دانیم تا علاوه بر استفاده از ظرفیت های ایران پلاست در جهت معرفی و توسعه بازار، مشتریان جدیدی برای محصولات خود شناسایی کنیم.

مدیر روابط عمومی هلدینگ صنایع خلیج فارس با اشاره به این موضوع که در دو روز گذشته شاهد حضور گسترده و چشمگیر بازدیدکنندگان و مشتریان داخلی و خارجی از غرفه شرکت بودیم، گفت: همانطور که انتظار می رفت، شرکت‌ها و نمایندگانشان حضور فعالی در نمایشگاه دوازدهم داشتند. 

به دیدگاه مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس، فرصت این نمایشگاه در شرایط کنونی باید از سوی صنایع و شرکت‌های پلیمری مغتنم شمرده شود تا بتوان امکان لازم برای معرفی و فروش محصولات و ارز آوری بیشتر را فراهم کرد.

سه شرکت زیرمجموعه هلدینگ در صف عرضه اولیه

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع پتروشمی خلیج فارس در این خصوص گفت: یکی از اولویت هایی که مدیریت هلدینگ خلیج فارس در دستور کار خود قرار داه است و بعنوان یک موضوع مهم به آن توجه می کند، بحث ورود شرکت های زیر مجموعه ما به بورس است. وی خاطر نشان کرد در تیرماه سال جاری، هلدینگ خلیج فارس اقدام به عرضه اولیه شرکت پتروشیمی پارس در بورس کرد که با موفقیت بسیار بالایی روبرو شد و در همان روزهای اول بازدهی فراتر از انتظاری را نصیب سهامداران کرد.

اما دومین زیرمجموعه هلدینگ که امسال قرار است وارد بورس شود پتروشیمی نوری با پشتوانه سودآوری بسیار بالاست. وی در این زمینه گفت: تمام اقدامات مورد نیاز برای بورسی شدن این شرکت صورت گرفته و تاپایان مهرماه در بازار سرمایه عرضه اولیه خواهد شد. گفتنی است پس از پتروشیمی نوری، پتروشیمی بوعلی و پتروشیمی بندر امام در صف عرضه به بورس تا پایان سال هستند.