۰ نفر

نحوه تدوین گزارش سازگاری با کم آبی به استان‌ها ابلاغ شد

۱۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۳۷
کد خبر: 291676
نحوه تدوین گزارش سازگاری با کم آبی به استان‌ها ابلاغ شد

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران بر لزوم تدوین استراتژی مدیریت منابع آب هر استان متناسب با برنامه سازگاری با کم آبی در اسرع وقت تاکید کرد و گفت:نحوه تدوین گزارش سازگاری با کم آبی به استان ها ابلاغ شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  فارس، محمد حاج رسولی‌ها در چهل و چهارمین گردهمایی مدیران آب کشور با اشاره به دیدار اخیر هیئت دولت با مقام معظم رهبری اظهار داشت: پس از  این دیدار وزیر نیرو منویات و فرامین مقام معظم رهبری را به  شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو منتقل کرد و بلافاصله کارگروهی در این زمینه به منظور اجرای هرچه بهتر این فرامین تشکیل شد.

وی با بیان فرازهایی از فرامین و منویات مقام معظم رهبری افزود: همه مدیران عامل شرکت های آب منطقه ای باید تلاش کنند که این فرامین را در سطوح مختلف شرکت منتقل کنند تا با سرلوحه قرار دادن آن بتوان از چالش های پیش رو عبور کرد.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: نحوه تدوین گزارش سازگاری با کم آبی به استان ها ابلاغ شده است  و امیدواریم شرکت ها در تعامل با سایر نهادهای مرتبط و با توجه به شرایط اقلیمی برنامه سازگاری با کم آبی را در مهلت تعیین شده ارسال کنند.

وی با اشاره به انتخاب مدیران عامل شرکت های آب منطقه ای به روش فراخوان گفت: مدیری که می خواهد مسئولیتی را قبول کند باید از جایگاه خود و چارچوب این مسئولیت به طور کامل آگاهی داشته باشد و فراخوان باعث می شود که داوطلبان پیرامون مسئولیت خود تفکر بیشتری داشته باشند.

حاج رسولی ها با تاکید بر اینکه  در این فرایند مدیران قوی و قابل برای مدیریت شرکت ها انتخاب می شوند گفت: پیش از این روش گزینش برخی مدیران توانمند ناشناخته باقی می ماندند که اکنون فرصت شناسایی بهترین نیروها وجود دارد ودر مجموع برآیند این روش مثبت و به نفع بخش آب کشور است.

در پایان این گردهمایی هر یک از مدیران عامل شرکت های آب منطقه ای  و مدیران ستادی گزارش ها و چالش های  موجود را بیان کرده و راه های برون رفت از این چالش ها را احصا کردند.