۰ نفر

با دستور استاندار تهران مصوب شد:

همه دستگاه‌های استان تهران ١٠درصد از میزان مصرف برق بکاهند

۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۱۳
کد خبر: 277659
همه دستگاه‌های استان تهران ١٠درصد از میزان مصرف برق بکاهند

استاندار تهران در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت:همه نهادها،دستگاه ها و ادارات استان که از بودجه دولتی استفاده می کنند در طی شبانه روز باید ١٠ درصد از میزان مصرف برق بکاهند.

به گزارش اقتصادآنلاین، جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران امروز (یکشنبه ٢٠ خردادماه)به ریاست محمدحسین مقیمی استاندار و با حضور محرابی مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت،محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری،نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد برگزار شد.
استاندار تهران با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران بزرگ و مدیرعامل شرکت آبفای استان در خصوص وضعیت مصرف آب و برق با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و افزایش مصرف گفت: همه دستگاه هایی که ازبودجه دولتی برخوردارند ،در مصوبه گذشته موظف شدند ٢٠ درصد از میزان مصرف آب بکاهند و مدیران دستگاه های اجرایی مسئول اجرای این مصوبه اند.
وی با اشاره به پیشنهاد اداره آبفای استان در خصوص استفاده از وسایل کاهنده مصرف آب از سوی مشترکان پرمصرف گفت:امکانات و وسایل کاهنده مصرف آب برای مشترکان پرمصرف به کار گرفته شود و پس از اعلام اخطار به مشترکان پرمصرف هزینه وسایل کاهنده مصرف،اقساطی از سوی این مشترکان پرداخت شود.
مقیمی  در ادامه به گزارش شرکت برق منطقه ای تهران بزرگ اشاره کرد و افزود : همه دستگاه های دولتی موظفند پس از ساعت ١٦ همه وسایل خنک کننده و تهویه هوا را خاموش کرده و ازساعت ١٢ نیز از وسایل پرمصرف برق در دستگاه ها استفاده نشود.
با دستور استاندار تهران مصوب شد:همه نهادها،دستگاه ها و ادارات که از بودجه دولتی استفاده می کنند در طی شبانه روز باید ١٠ درصد از میزان مصرف برق کاسته و مدیران این دستگاه ها مسئول اجرا و ارائه گزارش در خصوص این مصوبه هستند.