۰ نفر

تند باد سبب سقوط ۱۵ اصله درخت در کرج شد

۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۴۹
کد خبر: 531146
تند باد سبب سقوط ۱۵ اصله درخت در کرج شد

رییس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری کرج اعلام کرد که بارش شدید باران همراه با تندباد که از عصر دیروز تا صبح امروز در استان البرز جریان داشت، سبب سقوط ۱۵ اصله درخت در کرج شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،  پیمان بضاعتی پور روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت : بررسی ها نشان داد که در این حوادث  به کسی آسیب وارد نشده است ضمن آنکه تابلوهای سطح شهر نیز خسارت ندیدند.

رییس  سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج بیان داشت: درختان آسیب دیده توسط نیروهای خدمات شهر و فضای شهرداری کرج از سطح معابر جمع آوری شده اند.

بضاعتی پور با اشاره به سقوط یک تابلو در جریان تند باد هفته گذشته در میدان امام حسین (ع) کرج افزود: سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری کرج در تلاش  است تا نسبت به ساماندهی تابلوهای سطح شهر اقدام لازم به عمل آورد.

وی بیان داشت : از مجموع ۸۰۰ تابلو بزرگ سطح شهر کرج ، ۳۰۰ تابلو آنها مربوط به شهرداری  و مابقی متعلق به سایر دستگاه های اجرایی و شرکت های خصوصی هستند.

بارش شدید باران و طوفان شب گذشته تا صبح امروز در استان البرز ادامه داشت که شدت سرعت باد در استان ۵۵ کیلومتر درساعت اعلام شد.

اکنون هوای استان البرز ابری و بارانی است که بنا به پیش بینی هواشناسی تا عصر امروز شاهد وزش باد شدید در استان خواهیم بود.