۰ نفر

دادستان البرز:

اعطای مرخصی به سارقان زندانی در البرز ممنوع شد

۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۴۲
کد خبر: 513512
اعطای مرخصی به سارقان زندانی در البرز ممنوع شد

دادستان عمومی و انقلاب استان البرز گفت که طبق برنامه ریزی انجام شده به سارقان حرفه ای و سابقه دار که در زندان به سر می برند تا پایان فروردین ماه سال آینده مرخصی داده نمی شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، حسن مددی روز یکشنبه در حاشیه  طرح ضربتی  دستگیری سارقان در پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: براساس ابلاغ صادر شده مقرر شد از اول بهمن سال جاری تا پایان فروردین ماه به سارقان سابقه دار هیچ گونه اعطای مرخصی صورت نگیرد.

وی اضافه کرد که با تشکیل قرارگاه جرایم خاص اجرای طرح های متعدد دستگیری سارقان و جرایم خشن اجرا شد که امروز نیز نتایج طرح چهارم با دستنگیری ۱۰۳ مجرم پایان پذیرفت.

مددی  افزود: بیشتر سارقان دستگیر شده حرفه ای و سابقه دار هستند که دستگاه قضایی و نیروی انتظامی اجازه جولان به آن ها را نخواهد داد.

وی خاطرنشان کرد که سارقان بدانند که از این به بعد تمام آنها و کسانی که با تهدید به جان و مال مردم تجاوز می کنند، هیچ چشم پوشی نخواهد شد.

مددی گفت: دستگاه قضایی تحمل نخواهد کرد که این قبیل افراد مانند سارقان جرات و جسارت پیدا کنند که و امنیت جانی و مالی آن ها  را به خطر بیاندازند،سارقان  بدانند که دستگاه قضایی و دادستانی پای این قضیه ایستاده و با همکاری نیروی انتظامی با این قبیل افراد برخورد قاطع قانونی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مردم باید امنیت، آرامش و آسایش داشته باشند افزود: جزای به خطر انداختن امنیت مردم به خطر انداختن آرامش  سارقان است و دستگاه قضا در این خصوص هیچ گونه تعارفی ندارد.

مددی گفت: به سارقان حرفه ای، کسانی که رفتارهای خشن دارند هشدار می دهیم که دستگاه قضایی از این به بعد با همکاری نیروی انتظامی به شدت با آنها طبق قانون برخورد و  هیچ حد و مرزی برای مقابله با این افراد نخواهیم داشت.