۰ نفر

معاون استاندار و فرماندار کرج:

محدودیت‌های کرونایی از امشب در البرز آغاز می‌شود

۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۳۸
کد خبر: 480663
محدودیت‌های کرونایی از امشب در البرز آغاز می‌شود

غفور قاسم پور گفت: محدودیت ساعت کاری صنوف غیرضروری از ساعت ۱۸ امشب۲۰ آبان، به منظور کاهش سطح شب‌گردی‌ها در پاساژها و مراکز خرید اجرا می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، غفور قاسم پور،  معاون استاندار و فرماندار کرج روز سه شنبه ۲۰ آبان گفت: با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت فعالیت همه مشاغل به جز مشاغل سطح یک از ساعت ۱۸ بعداز ظهر امروز اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه نباید اجرای برخی محدودیت‎های کاری موجب افزایش سطح ترددهای درون شهری از جمله پاساژگردی‌ها شود، افزود: عده‌ای بی محابا هنوز به پاساژگردی و کافه گردی‌های شبانه ادامه می‌دهند که عمده عامل شیوع کرونا نیز از همین مراکز نشأت می گیرد، بر این اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا را با اعمال محدودیت فعالیت همه مشاغل به جز مشاغل سطح یک به جد اجرایی خواهیم کرد.

 قاسم پور در ادامه با بیان اینکه ویروس کرونا یک بلای جهانی است از همه نیروهای کادر درمان، خدماتی و پزشکی که تمام تلاش خود را می کنند، تشکر نمود و  از مردم خواست تا مراقب خود باشند و در این رابطه نیز افزود: گزارش ها حاکی از آن است که آمار رعایت پروتکل‌ها افزایش یافته است و این نشان دهنده  همکاری و مشارکت خوب مردم با تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا است.

 معاون استاندار همچنین از اطلاع رسانی رسانه ها نیز قدردانی و تشکر کرد و گفت: رسانه‌ها انصافاً خوب به میدان آمده اند و بهتر از این هم می‌توانند در ادامه مسیر با افکار عمومی بازوی تعاملی دولت باشند.

 قاسم پور در ادامه با اشاره به تشکیل شورای اجتماعی مقابله با کرونا در کرج گفت: این شورای اجتماعی که متشکل از بازرسانی است که در سطح شهر حضور مستمر دارند مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا را با رعایت دستورالعمل های ضد کرونایی در بین مردم پایش می‌کنند و تذکرات شفاهی و کتبی می‌دهند.

فرماندار کرج  ابراز امیدواری کرد: با مشارکت مردم و همکاری دستگاه‌های اجرایی و لطف خداوند متعال بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم.