۰ نفر

مدرسه اقتصاد آنلاین برگزار می‌کند؛

وبینار کلان استراتژی‌های سرمایه گذاری فردی در سال ۱۴۰۲

۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۳۵
کد خبر: 705311
وبینار کلان استراتژی‌های سرمایه گذاری فردی در سال ۱۴۰۲

وبینار «کلان استراتژی‌های سرمایه گذاری فردی در سال ۱۴۰۲» روز پنج شنبه، ۱۸ اسفند ساعت ۱۴ الی ۲۰ در «مدرسه اقتصاد آنلاین» برگزار می‌شود.

روزهایی را می‌گذارنیم که ایران بر سر دو راهی بزرگ اقتصادی قرار گرفته؛ دو راهی که برخی معتقدند هر اشتباه ممکن است کشور را به فروپاشی اقتصادی بکشاند. شاید در سال‌هایی که خیلی هم دور نیست، بسیاری از افراد جامعه اصلا به سرمایه‌گذاری فکر نمی‌کردند و ترجیح می‌دانند اگر دارایی دارند نیز آن را در بانک بگذارند و سود ماهانه دریافت کنند؛ برخی نیز سرمایه‌گذاری در بازار مسکن و طلا را امن می‌دانستند و سرمایه خود را به سمت این بازارها می‌برند. اما حالا شرایط متفاوت شده و این دو راهی بزرگ حتی زندگی افراد عادی جامعه را نیز تحت تاثیر قرار داده است. احتمالا در این روزها کمتر کسی وجود دارد که بیم نابودی سرمایه خود را نداشته باشد و به عبارت بهتر، همانطور که سیاستگذاران با دو راهی سیاستگذاری اقتصادی مواجهند، مردم نیز با دو راهی و یا حتی چند راهی سرمایه‌گذاری مواجه هستند. در این چند راهی، بسیار ضروری است تا افراد با دید باز تصمیم بگیرند و ممکن است هر خطا، به قیمت نابودی سرمایه افراد تمام شود. در چنین شرایطی، دانستن اصول سرمایه‌گذاری کافی نیست و علاوه بر آن لازم است تا افراد با دیدی تحلیلی، به بازارهای مختلف بنگرند تا بهترین بازار را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند.

در این وبینار قصد داریم در شرایط پر از ابهام اقتصادی بتوانیم یک دید سرمایه گذاری مناسب پیدا کنیم تا بتوانیم با استراتژی‌ درست بهترین تصمیمات اقتصادی را بگیریم و بتوانیم بر این تورم غلبه کنیم.

این وبینار در ۴بخش خواهد بود؛ در بخش اول، چشم اندازی از اقتصاد ایران و تحلیل شرایط پس از اعتراضات اخیر ارائه خواهد شد. در بخش دوم، چشم انداز اقتصاد و سیاست جهانی در سال ۲۰۲۳ تحلیل خواهد شد. در بخش سوم نیز به بررسی چشم انداز بازارهای داخلی (مسکن، سرمایه، طلا، ارز، رمز ارز و خودرو) در سال ۱۴۰۲ خواهیم پرداخت. در بخش آخر وبینار نیز استراتژی‌های چینش سبد سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۲ بررسی خواهد شد.

خلاصه سرفصل‌های ارائه:

۱.چشم انداز اقتصادی ایران

۲.چشم انداز بازارهای داخلی

۳.چشم انداز اقتصاد جهانی

۴.استراتژی‌های چینش سبد سرمایه گذاری

آنچه در این دوره خواهید آموخت

  • پیدا کردن دیدگاه علمی و منطقی به بازارها
  • خارج شدن از تحلیل‌های کوچه بازاری و شهودی و...رسیدن به یک تحلیل جامع و کلی
  • شنایی فرصت‌های سرمایه گذاری
  • پیدا کردن دیدگاه علمی و منطقی به شرایط اقتصاد ایران و جهان
  • چیدن سبد سرمایه گذاری

برای شرکت در این وبینار اینجا کلیک کرده و ثبت نام کنید.

لازم به ذکر است تعداد افراد شرکت کننده محدود بوده و اولویت با افرادی است که سریع‌تر ثبت‌نام کرده باشند.