۰ نفر

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس؛

مردم از مشکلات اقتصادی رنج می برند

۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۵۲
کد خبر: 681710
 مردم از مشکلات اقتصادی رنج می برند

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند و وظیفه مسئولان پیگیری مشکلات است.

به‌ گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری گفت: هجمه سنگین دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به دلیل ناکارآمد بودن تحریم‌هایی است که سال‌ها علیه ما اعمال شده است.

وی با بیان اینکه «نتیجه تحریم‌های اقتصادی بروز مشکلاتی برای مردم بود» گفت: امروز در دنیا و در همه کشورها بحث بر سر جدا شدن تحریم ها از فضای اقتصادی است؛ مسیری که امروز با همراهی دولت و مجلس دنبال می‌شود تا اساسا به سمت بهبود شرایط اقتصادی حرکت شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه عملکرد یک ساله دولت حاکی از تغییر جهت گیری ها به سمت مثبت است، افزود: البته دشمن در هفته‌های اخیر با استفاده از همه عقبه رسانه‌ای خود تمامی تلاشش را به کار گرفت تا با ادعای دروغین فضای کشور را این گونه ترسیم کند که مردم از انقلاب، امام و رهبری فاصله گرفته‌اند حال اینکه چنین چیزی درست نیست.

پورابراهیمی اضافه کرد: مردم از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند و وظیفه مسئولان پیگیری مشکلات است. آنچه از اظهارنظرهای میدانی از فضای عمومی کشور بدست آمده، این است که بزرگترین مشکلات به حوزه اقتصاد بر می گردد؛ آنهایی که به دنبال جدایی مردم از انقلاب بودند هم می‌دانند که پیگیری مشکلات اقتصادی اولویت ماست و ما با تمام توان در این عرصه تلاش خواهیم کرد. دشمن از هجمه اقتصادی سودی نمی برد و انقلاب و نظام به برکت الهی مسیر خود را استمرار خواهد داد.