بر اساس بررسی‌های انجام شده مشاهده می‌شود که تعطیلی مدارس در آمریکا تاثیر قابل توجهی بر کسب درآمد این دانش‌آموزان در آینده و همچنین اقتصاد کشور خواهد داشت.

اقتصاد آنلاینمهسا نجاتی؛ به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، همانطور که بحث در خصوص چگونگی و زمان بازگشایی مدارس در جریان است، شواهد فزاینده‌ای نشان می‌دهد که این تعطیلی‌ها آثار مخربی بر اقتصاد آمریکا خواهد داشت و به سال‌های اولیه کسب درآمد این نسل آسیب خواهد رسید.

علاوه بر این، خسارت بزرگی به قشر فقیرتر در این کشور که منابع کمتری برای جبران یادگیری فرزندان خود دارند وارد می‌شود و این مسئله افزایش شکاف نابرابری درآمد در ایالات متحده و سراسر جهان را به دنبال دارد.

بر اساس تحقیقات ارائه شده از سوی بانک فدرال رزرو و سانفرانسیکو، اختلالات یادگیری می‌تواند سطح بازده اقتصادی سالانه در ایالات متحده را طی 70سال آینده به طور متوسط یک چهارم درصد کاهش دهد. اگرچه این میزان ممکن است قابل توجه نباشد، اما پیش‌بینی‌های انجام شده نشان می‌دهد که این ضرر برای اقتصاد به طور متوسط می‌تواند سالانه 90میلیارد دلار باشد.

گفتنی است که در سال 2045، زمانی که این دانش‌آموزان بین سنین 29 تا 39 و در زمان اوج کسب درآمد خود قرار دارند، این ضررها می‌تواند به نیم درصد یا 150میلیارد دلار برسد.

در نمودار ارائه شده، تاثیر تعطیلی مدارس آمریکا بر اقتصاد را مشاهده می‌کنید؛

photo_2021-03-06_15-17-36