۰ نفر

هفته آینده؛

مجلس بررسی جزییات بودجه۱۴۰۰ را آغاز می‌کند

۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۰۷
کد خبر: 506469
مجلس بررسی جزییات بودجه۱۴۰۰ را آغاز می‌کند

محمد باقر قالیباف اعلام کرد مجلس از روز یک شنبه هفته آینده بررسی جزئیات بودجه را در صحن مجلس آغاز می کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم،  محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه پس از تصویب کلیات لایحه بودجه سال 1400 گفت: مجلس شورای اسلامی از زمانی که لایحه بودجه اولیه به مجلس ارائه شده اولین جلسه را با دولت تشکیل داد و بنا شد با تفاهم پیشنهادات در خصوص لایحه بودجه بررسی شود و بنا بود جهت حل مشکلات مردم لایحه با همفکری مجلس و دولت اصلاح شود چرا که لایحه بودجه در حقیقت وضعیت اقتصادی مردم را در طول یک سال رقم می زند.

وی در ادامه داد: اما در بین راه تعامل لازم دولت با مجلس صورت نگرفت و مجلس لایحه را برای اصلاح به دولت بازگرداند خوشبختانه در لایحه ارائه شده 7 مورد از اصلاحاتی که مد نظر مجلس بود اعمال شد و امروز مجلس با رای بالایی کلیات بودجه را به تصویب رساند.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: اکنون لایحه بودجه را به کمیسیون تلفیق ارجاع می دهیم تا لایحه اصلاح شده مورد بررسی قرار گیرد، کمیسیون تلفیق از امروز بعدازظهر جلسات خود را برگزار کرده و تا جمعه بعدازظهر به اتمام خواهد رسید. سپس نمایندگان و کمیسیون ها 48 ساعت فرصت دارند پیشنهادات جدید خود را درخصوص لایحه اصلاحی بارگذاری کنند، پیشنهادات قبلی نیز همچنان پابرجاست.

قالیباف اقزود: ان شاءالله در روز یکشنبه آینده مجلس بررسی جزئیات بودجه را آغاز خواهد کرد چرا که فرصت ما بسیار محدود است.