۰ نفر

رییس سازمان برنامه و بودجه؛

هر ماه بیش از ۳.۵هزار میلیارد تومان یارانه واریز می‌شود

۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱:۰۱
کد خبر: 504602
هر ماه بیش از ۳.۵هزار میلیارد تومان یارانه واریز می‌شود

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بیش از ۳هزار و ۵۰۰میلیارد تومان بیستم هر ماه در قالب یارانه نقدی به حساب هموطنان واریز می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمد باقر نوبخت در حاشیه مراسم افتتاح یکهزار و ۸۶۰ واحد مسکن محرومان در استان لرستان در جمع اهالی دهستان مورانی اظهارداشت: امروز به نمایندگی از این طرح ها به مناسبت ایام الله دهه فجر شاهد افتتاح مسکن محرومان لرستان در این روستای سیل زده هستیم.

وی افزود: سال گذشته در راستای جبران خسارات سیل و برای دلگرمی مردم آسیب دیده با حضور در استان لرستان و این دهستان متعهد شدیم از سوی نظام در کنار مردم باشیم و با آنها همدردی کنیم و امروز شاهد افتتاح واحدهای مسکونی هستیم که به نمایندگی در دهستان مورانی  کلنگ زنی شد.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در راستای احداث ۲ هزار مسکن محرومان علاوه بر واحدهای تعمیری، سازمان برنامه و بودجه ، کمیته امداد وبنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام و این مهم تحقق یافت.

وی از تحقق تعهد مسوولان در رابطه با احداث مسکن محرومان ابراز خرسندی کرد و افزود: پس از گذشت یک سال خوشبختانه در راستای ایجاد امید و نشاط در مردم قول های سال گذشته مسوولان در این رابطه در منطقه عملی شد.

نوبخت، رفع مشکلات و مطالبات مردم را منوط به گشایش در مشکلات بزرگتر کشور دانست و  یادآورشد: تلاش می شود در راستای رفع بخشی از این مشکلات نرخ ارز کنترل و تورم مهار شود تا مردم زندگی راحت تری داشته باشند.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به تحریم های ظالمانه علیه کشور اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد: به یاری خداوند متعال راهی برای گشایش  مشکلات اقتصادی با تکیه بر توان داخلی ایجاد شود.

 نوبخت که به دعوت دی ماه امسال سیدموسی خادمی استاندار لرستان به این استان سفر کرده است.

بازدید از طرح بازسازی پل های بلیلوند، ماسور و آیت الله کمالوند، طرح پادگان جدید سپاه استان،  تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان، آزادراه خرم آباد - اراک، استادیوم یکهزار و ۵۰۰ نفری و شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی از جمله برنامه های نوبخت در خرم آباد است.

افتتاح پالایشگاه، فار نخست دیوار ساحلی پلدختر ، افتتاح مسکن محرومان و بازسازی شده سیل و بازدید از ۲ پل سیل زده بابازید و پران پرویز از اهداف سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به پلدختر خواهد بود.