۰ نفر

رییس دستگاه قضا؛

سلامت اداری انتظار همه مردم است

۲۳ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۴۳
کد خبر: 497611
سلامت اداری انتظار همه مردم است

رییس قوه قضاییه گفت: «معیشت» و «سلامت» دو محور اصلی در جلسه سران قوا بود و باید همه مسئولان حاکمیتی به این دو موضوع توجه داشته باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییس ی روز سه‌شنبه در نشست خبری که بعد از جلسه مشترک سران قوا به میزبانی قوه قضاییه برگزار شد، افزود: از این جهت که جلسات سه قوه زود تشکیل می شود بسیار خرسندم و می تواند منجر به گشایش مشکلات مردم شود و نقطه امیدبخشی است.

وی ادامه داد: ‌امروز انتظار مردم از قوای سه گانه و همه نهادهای حاکمیتی این است که در اقدامات خود امید آفرین و گره گشا باشند و دغدغه های مردم نسبت به مسائل معیشتی را رفع کنند.

رییس ی اضافه کرد: هر چه اقدامات قوای سه گانه و مجموعه نهادهای حاکمیتی در حل مشکلات مردم بیشتر باشد، یاس و ناامیدی کمتر می شود.

رییس قوه قضاییه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ۱۹ دی خاطرنشان کرد: مساله خنثی سازی تحریم ها باید مورد توجه قرار گیرد و تلاش همه دستگاه ها با تکیه بر شعار «ما می توانیم» این باشد که به دست توانای عزیزانمان مشکلات را حل کنیم.

وی ادامه داد: اکنون نیروهای جوان انقلابی، خبره، توانمند، کارآفرین، سرمایه گذار و مبتکرانی که می توانند در حوزه های مختلف فعال باشند و تولید را جهش دهند تا موانع تولید رفع شود، کم نداریم.

رییس قوه  قضاییه اظهارداشت: مجموعه این اقدامات می تواند به خنثی سازی تحریم ها و بی اثر شدن تحریم ها منجر شود و این امر شدنی است و مدیران و کارآفرینان باید مجاهدت و فعالیت کنند و مورد پشتیبانی و حمایت  قرار گیرند.

وی با تاکید بر مقوله سلامت افزود: سلامت در نظام اداری کشور مورد توجه مردم است و در همه حوزه ها از جمله سلامت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باید به این موضوع توجه شود و نظام سالم اداری را رقم  بزند که روابط براساس قانون استوار است و محصول آن رفع دغدغه و افزایش امید و اعتماد باشد.

رییس ی ابراز امیدواری کرد با همکاری قوا و همه نهادهای حاکمیتی تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری دشمنان بیش از پیش ناامید و دوستان امیدوار شوند.