۰ نفر

در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه مطرح شد؛

دستور رییسی برای کنترل قیمت‌ها

۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۹
کد خبر: 471948
دستور رییسی برای کنترل قیمت‌ها

رییس قوه قضاییه گفت: جنگ اقتصادی سال‌هاست که به کشور ما تحمیل شده است، اما آنچه جلوی «قلدری»‌های دشمن را می‌گیرد، «اقتدار» نشان دادن است.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، حجت الاسلام ابراهیم رییسی در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، اظهار داشت: اربعین، پیام پیروزی جریان «مقاومت» بر «سازش و تسلیم» در مقابل دشمن است.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: جنگ اقتصادی سال‌هاست که به کشور ما تحمیل شده است، اما آنچه جلوی «قلدری»‌های دشمن را می‌گیرد، «اقتدار» نشان دادن است؛ «اظهار عجز» و سستی و کم‌کاری، دشمن را در جنگ اقتصادی «گستاخ»‌تر می‌کند؛ مردم، اظهار عجز و القای ناتوانی در حل مشکلات را از مسئولین نمی‌پذیرند.

رییسی، گفت: آنچه امیدآفرین است گره‌گشایی‌های واقعی و اجرایی از زندگی مردم است و رمز پیروزی ما، «اقتدار» نشان دادن است.

رییس دستگاه قضا بیان داشت: برای کنترل قیمت کالاهای مصرفی مردم در بازار، وزیر محترم صمت نسبت به راه‌اندازی سامانه‌های شفافیت و شفاف سازی زنجیره «تولید و تامین» کالا تا «توزیع و مصرف» آن، اقدام کند تا راه به روی دلالان و سوداگران و قاچاقچیان بسته شود.

رییس قوه قضاییه با اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی ضمن تجلیل از زحمات این مجموعه گفت: با اشرار و سارقین و زورگیرها که ایجاد ناامنی و رعب در دل زن و بچه مردم می‌کنند مقتدرانه برخورد کنید. دادستان‌ها هم مثل گذشته همکاری کنند؛ ارفاقات قانونی شامل اشرار جسور و سابقه‌دار نمی‌شود.

این خبر در حال تکمیل است...