۰ نفر

از طریق آزمون استخدامی صورت می‌گیرد

استخدام ۵۹کارشناس سازمان برنامه و بودجه

۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۳۸
کد خبر: 467285
استخدام ۵۹کارشناس سازمان برنامه و بودجه

سازمان برنامه و بودجه کشور ۵۹نفر از واجدین شرایط را پس از کسب موفقیت اولیه در آزمون کتبی استخدامی به صورت پیمانی استخدام می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، با توجه به نقش حاکمیتی این سازمان در نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله «تهیه و تنظیم برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت کشور»، «تهیه و تنظیم بودجه سنواتی»، «رصد اقدامات انجام شده در قالب قوانین بالادستی از جمله مصوبه شماره ۷۹۲۰۵۴ مورخ ۹۵.۷.۲۷ شورای عالی اداری کشور» و با عنایت به لزوم به‌کارگیری نیروی انسانی متخصص و توانمند و مؤمن به نظام در قالب اهداف شایسته گزینی، در نظر است برای خدمت در ستاد مرکزی و در قالب مشاغل کارشناسی تعداد ۵۹ نفر از واجدین شرایط را پس از کسب موفقیت اولیه در آزمون کتبی به صورت پیمانی استخدام نماید.

این آزمون با عنوان «هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور، سال ۱۳۹۹» از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود. واجدین شرایط را پس از کسب موفقیت اولیه در آزمون کتبی و پس از مصاحبه عمومی و تخصصی، معاینات پزشکی و گزینش، به صورت پیمانی استخدام خواهند شد.

افراد علاقمند واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت نام و شرکت در آزمون فوق الذکر تا تاریخ ۹۹.۶.۲۹ به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و یا امور منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه کشور (جهت راهنمایی) مراجعه نمایند.