۰ نفر

مدیرکل هشدار سریع سازمان هواشناسی درگفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در تعطیلات عید فطر/ شوش با 43درجه گرما رکورددار بیشترین دما

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۵۳
کد خبر: 439840
پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در تعطیلات عید فطر/ شوش با 43درجه گرما رکورددار بیشترین دما

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خبر داد: در 24 ساعت گذشته روانسر با یک درجه بالای صفر سردترین و شوش با 43 درجه بالای صفر گرم‌ترین نقطه کشور بودند.

اقتصاد آنلاین – محبوبه قرمزچشمه؛ صادق ضیائیان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین مطرح کرد: در 24 ساعت گذشته روانسر با یک درجه بالای صفر سردترین و شوش با 43 درجه بالای صفر گرم‌ترین نقطه کشور بودند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ارتباط با وضعیت آب‌و هوا در تعطیلات عید فطر گفت: فردا دوشنبه 29 اردیبهشت 99 شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود و بعد از آن در اواسط  هفته جاری روند افزایشی دما شروع می‌شود و تقریبا در تمامی نقاط کشور شاهد این افزایش دما خواهیم بود. پیش بینی می‌شود تا روز یکشنبه هفته آینده یعنی روز عید فطر روند افزایشی دما ادامه یابد و این افزایش در تهران به 35 درجه برسد.

وی در ادامه افزود: به غیر از افزایش دما، در روزهای آینده شاهد بارش‌های پراکنده در استان‌های ساحلی و خراسان شمالی خواهیم بود همچنین پیش‌بینی می‌شود در روز دوشنبه 29 اردیبهشت 99 بارش‌هایی در غرب اصفهان و رشته کوه زاگرس داشته باشیم.