۰ نفر

ربیعی: رفع موانع تولید و اشتغال را با همکاری مجلس دنبال می‌کنیم

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۳۶
کد خبر: 439416
ربیعی: رفع موانع تولید و اشتغال را با همکاری مجلس دنبال می‌کنیم

سخنگوی دولت گفت: رفع موانع قانونی و حقوقی تولید و اشتغال و بهبود فضای کسب‌ وکار را با همکاری مجلس شورای اسلامی و به صورت صمیمانه و جدی دنبال می‌کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «علی ربیعی» در گفت‌وگویی درباره نحوه همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موضوعاتی که باید به صورت صمیمانه و جدی با مجلس شورای اسلامی همکاری مشترک داشته باشیم رفع موانع قانونی و حقوقی تولید و افزایش امنیت سرمایه‌گذاری است.

سخنگوی دولت با تاکید بر ضرورت همکاری مشترک و تعامل دولت و مجلس در بهبود فضای کار در سال «جهش تولید» و در شرایط تحریم افزود: در شرایط تداوم تحریم‌ها و عبور جهش وار از فشار اقتصادی ناشی از کرونا، برای بودجه سالیانه و همچنین قوانین خاص ، نیاز داریم که برخی تصمیمات را به صورت مشترک با مجلس بگیریم.

وی ادامه داد: همان طور که برای ایجاد تغییرات در بودجه سال ۹۹ و پوشش کسری بودجه نیازمند همکاری با مجلس دهم بودیم، برای این گونه کارها نیازمند همراهی مجلس آینده نیز هستیم تا بتوانیم با یک بودجه متعادل، تملک دارایی‌های دولت و طرح‌های عمرانی را نیز پی گیری کنیم.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری به اقدامات هماهنگ همه ارکان کشور در مقابله با کرونا نیز اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی برای افزایش اشتغال و جهش تولید یکی از کارهایی مهمی است که دولت باید به گونه‌ای انجام دهد که کشور در پسا کرونا و دراز مدت در این حوزه آسیب زیادی نخورد.