۰ نفر

رئیس سازمان خصوصی سازی تشریح کرد؛

جزییات آزادسازی سهام عدالت/ نحوه تغییر مدیریت سهام عدالت چگونه است؟

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۰:۱۲
کد خبر: 435230
جزییات آزادسازی سهام عدالت/ نحوه تغییر مدیریت سهام عدالت چگونه است؟

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: افرادی که تمایل دارند مدیریت سهامشان با خودشان باشد، از فردا به سامانه سهام عدالت تحت عنوان www.samanese.ir رجوع کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علیرضا صالح گفت: اولین ابلاغیه این است که مردم به دو گروه تقسیم می‌شوند. افرادی که تمایل دارند مدیریت سهامشان با خودشان باشد، از فردا به سامانه سهام عدالت تحت عنوان www.samanese.ir رجوع کنند و با انتخاب کد ملی اعلام کنند که تمایل دارند سهام شرکت سرمایه پذیر سهام عدالت را خودشان مدیریت کنند.

وی ادامه داد: بنابراین برای افرادی که ابراز تمایل می‌کنند سهام به نام خودشان خواهد شد و متناسب با آن مالکیت و مدیریت نیز بر عهده مردم خواهد بود.

صالح تاکید کرد: بنده تقاضا دارم صرفاً افرادی که تمایل دارند خودشان سهامشان را مدیریت کنند وارد شوند.

وی در پاسخ به این سوال که عرضه این سهام در بورس به چه صورتی است، گفت: شورای عالی بورس بنابر ابلاغیه رهبری سازوکار را مشخص خواهد کرد که مردم با به چه صورتی می‌توانند ورود کنند باید منتظر بمانیم مصوبه شورای عالی بورس صادر شود.

صالح در پایان گفت: بنابراین در گام اول مردم انتخاب می‌کنند که آیا مایل هستند مدیریت سهام با خودمان باشد یا خیر در صورت موافقت شرکت سپرده گذاری بورس اوراق بهادار سهام عدالت را از سهام شرکت سرمایه گذار استانی کم کرده و به نام افراد اضافه می‌کند.