۰ نفر

نوبخت از پیگیری قانون سختی کار آزمایشگاهیان خبر داد

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۰:۰۴
کد خبر: 435229
نوبخت از پیگیری قانون سختی کار آزمایشگاهیان خبر داد

نوبخت گفت: موضوع اجرایی شدن قانون سختی کار اعضای جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشور و نیز تسری قانون ارتقای بهره‌وری کارکنان بالینی نظام سلامت به این قشر تلاشگر را پی‌گیری خواهیم کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، امروز جلسه مشترک اعضای جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشور با رئیس سازمان برنامه برگزار شد؛ در این جلسه تعدادی از اعضای جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشور با اشاره به جمعیت ۳۰ هزار نفری شاغل در این بخش به بیان برخی مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

در این دیدار، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با قدردانی از تلاش‌های ارزنده کادر بهداشت و درمان کشور در مبارزه بی‌امان با ویروس کرونا اظهار داشت: به امید خداوند متعال و با درایت و دید بسیار شایسته‌ای که وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دارند، موضوع اجرایی شدن قانون سختی کار اعضای جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشور و نیز تسری قانون ارتقای بهره‌وری کارکنان بالینی نظام سلامت به این قشر تلاشگر را پی‌گیری خواهیم کرد.
شایان ذکر است که به دلیل اهمیت فعالیت جهادگرانه کادر بهداشت و درمان کشور، نوبخت چهاردهم فروردین ماه سال جاری نیز دیداری با جامعه پرستاری کشور داشت.
گفتنی است که نوبخت در تاریخ دهم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت هفده هم از طریق اینستاگرام، گفت‌وشنود زنده‌ای با فعالان عرصه بهداشت و درمان کشور خواهد داشت و با آین قشر به صورت زنده سخن خواهد کرد.