۰ نفر

کدخدایی خبر داد؛

برگزاری جلسات فوق‌العاه شورای نگهبان برای بررسی بودجه۹۹

۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۵۵
کد خبر: 424534
برگزاری جلسات فوق‌العاه شورای نگهبان برای بررسی بودجه۹۹

سخنگوی شورای نگهبان از بررسی لایحه بودجه ۹۹ در جلسات فوق‌العاده این شورا خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری جلسات فوق‌العاده این شورا برای بررسی لایحه بودجه 99 خبر داد و گفت: جلسات شورای نگهبان به منظور بررسی لایحه بودجه سال 99، از هفته پیش آغاز شده و تا امروز(شنبه، 24 اسفند) نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه جلسات شورای نگهبان برای بررسی لایحه بودجه سال آینده به صورت فوق‌العاده و در سه شیفت کاری، هر روز برگزار می‌شود، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم لایحه بودجه سال آینده در کمترین زمان ممکن و پیش از پایان سال 98 تصویب و برای اجرا به دولت ابلاغ شود.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: با توجه به اینکه فرصت برای رفت و برگشت لایحه بودجه 99 به منظور رفع ایرادات و ابهامات، بین مجلس و شورای نگهبان تقریبا محدود است و دولت از ابتدای سال آینده می‌بایست قانون بودجه سال آینده را اجرا کند، تمهیداتی در نظر گرفته شده که نمایندگان مجلس به این منظور در جلسات شورای نگهبان برای بررسی لایحه بودجه 99 حضور داشته باشند.

کدخدایی اضافه کرد: فعلا اعضای شورای نگهبان در جلسات فوق‌العاده‌ای که برای بررسی لایحه بودجه 99 تشکیل داده‌اند، تا تبصره 10 این لایحه مورد بررسی قرار گرفته است. 

سخنگوی شورای نگهبان در پایان با اشاره به سازوکار رفع ایرادات این شورا درباره لایحه بودجه 99 از سوی مجلس، خاطرنشان کرد: مقرر شده که پس از جمع‌بندی‌های نهایی درباره این لایحه، از نمایندگان مجلس برای حضور در شورای نگهبان جهت رفع ایرادات و ابهامات لایحه بودجه 99 دعوت کنیم تا جهت تسریع در رسیدگی به این لایحه، در جلسات حضور یابند.