۰ نفر

انتصاب حریرچی به عنوان ناظر اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا

۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۲۲
کد خبر: 424090
انتصاب حریرچی به عنوان ناظر اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا

ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت طی حکمی از سوی وزیر بهداشت به عنوان نماینده ویژه خود و ناظر بر اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا منصوب شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، درمان و آموزش پزشکی،  سعید نمکی در این حکم آورده است، ضمن شکرگزاری از بهبودی کامل جنابعالی از بیماری اخیر، به جنابعالی ماموریت داده می شود به عنوان نماینده ویژه اینجانب به مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها عزیمت و همچنین بر اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا نظارت کنید و با اعلام نقاط ضعف و قوت برنامه کشوری و انعکاس آن به معاونان و مدیران ستادی در رسیدگی به امور تسریع فرمائید.

ارسال گزارش مستمر به اینجانب مورد انتظار است. توفیق و سلامتی مستمر جنابعالی را از خداوند بزرگ مسالت دارم.

حریرچی روز ششم اسفند ۹۸ با انتشار فیلمی در فضای مجازی از ابتلای خود به ویروس کرونا جدید و قرنطینه شدن خبر داده بود.

ویروس کرونا یا کووید – ۱۹، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به ۱۱۵ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز روز گذشته-چهارشنبه- آخرین آمار مرتبط به ویروس کرونا را اعلام کرد و گفت: تاکنون ۹ هزار نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۳۵۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و ۲۹۵۹ نفر بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.