۰ نفر

وزیر بهداشت: هیچگونه کمبود دارویی نداریم

۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۰
کد خبر: 400772
وزیر بهداشت: هیچگونه کمبود دارویی نداریم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بودجه این وزارتخانه در سال آینده نسبت به امسال ۱۵ درصد رشد داشته که در زمینه‌های توسعه‌ای و خدمتگزاری هزینه خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سعید نمکی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان سبزوار اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار پروژه آماده بهره‌برداری داریم و براساس برنامه‌ریزی تا 20 هفته، هر هفته 50 پروژه افتتاح خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در سال‌های جنگ اقتصادی هستیم و شرایط مملکت بسیار سخت است و دشمنان ما درصدد هستند که ما را به شدت دچار بحران کنند، افزود: تاکنون در عرصه دارو و درمان کمبود مهمی را نداشته‌ایم و کمبود دارویی ما امروز یک سوم مدت مشابه سال گذشته است.

  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: گام دوم طرح تحول سلامت را با اولویت پیشگیری بر درمان و اولویت درمان سرپایی بر بستری آغاز کرده‌ایم.

نمکی ادامه داد: کاهش پرداخت از جیب مردم، ماندگاری کادر پزشکی در نقاط محروم، توسعه زیرساخت‌ها در نقاط کمتر توسعه یافته و رسیدگی به بیماران صعب العلاج و بیماران خاص از اولویت‌ها است که با طرح کنترل فشار خون و دیابت و طرح هر خانه یک پایگاه سلامت به عنوان طرح ملی در کنار بسته‌های قبلی را ادامه خواهیم داد.