۰ نفر

وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری امشب واریز می‌شود

۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۲
کد خبر: 397457
وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری امشب واریز می‌شود

معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ازدواج 20 میلیون تومانی برای 1500 نفر از فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری تا ساعت 24 امشب (سه شنبه 5 آذر) خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، امین پورذاکری با اعلام این خبر گفت: با تلاش های صورت گرفته از سوی سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات، مرحله دوم وام 20 میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران (همسر بازنشستگان کشوری) این صندوق تا ساعت 24 امشب (سه شنبه 5 آذرماه) به حساب حقوقی 1500 بازنشسته کشوری واریز و قابل برداشت خواهد بود.

پورذاکری گفت: وام مذکور صرفاً به 1500 نفر از ثبت نام کنندگان در سامانه اینترنتی وام ازدواج در سایت صندوق بازنشستگی کشوری که حداقل حقوق را دریافت می کنند و توانایی بازپرداخت اقساط را دارند، پرداخت خواهد شد.

گفتنی است ثبت نام اینترنتی مرحله اول وام 20 میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری و وظیفه بگیران (همسر بازنشستگان کشوری) در اردیبهشت ماه و ثبت نام مرحله دوم آن در تیرماه امسال انجام شد. این وام در مرحله اول به 1000 نفر از واجدین شرایط پرداخت شده بود و در مرحله دوم نیز به 1500 نفر از واجدین شرایط که در سال 1397 یا سه ماه نخست 1398 ازدواج کرده باشند، پرداخت می شود.