۰ نفر

از ابتدای امسال 70هزار بازنشسته کشوری به سفر رفتند

۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۹
کد خبر: 384374
از ابتدای امسال 70هزار بازنشسته کشوری به سفر رفتند

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در شش ماهه نخست امسال نزدیک به 70 هزار نفر از بازنشستگان و موظفین تحت پوشش این صندوق از تسهیلات سفر و تورهای گردشگری استفاده کرده اند.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ زهرا زاده غلام اظهار داشت: از ابتدای سال 98 تا پایان شهریور ماه یعنی شش ماه نخست امسال نزدیک به 70 هزار بازنشسته کشوری و موظفین تحت پوشش با یک نفر همراه، از تسهیلات سفر و تورهای گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری استفاده کرده اند.

زاده غلام با بیان اینکه تسهیلات سفرهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان کشوری در سال 98 مبلغ 740 هزار تومان برای دو نفر یعنی یک بازنشسته/ موظف با یک همراه است، گفت: سال گذشته حدود 140 هزار نفر از بازنشستگان عزیز از این سفرها و تسهیلات آن استفاده کرده اند و پیش بینی ما تا پایان سال 98 نیز همین عدد است.

وی با بیان اینکه بازنشستگان می توانند در طول دوران بازنشستگی از سه سهمیه سفر و یک سهمیه تور آبدرمانی محلات استفاده کنند، گفت: استفاده از سفرهای سیاحتی و زیارتی صندوق بازنشستگی کشوری از طریق شرکت های پرشین گلف (خاتم تور)، ایرانگردی جهانگردی و سفر کارت ملی امکان پذیر است و علاقه مندان از طریق سایت این شرکت ها یا شماره تماس آن ها می توانند از چگونگی استفاده از تورهای موجود باخبر شوند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین تصریح کرد: در طول چند سال اخیر به طور متوسط مقصد بیش از 60 درصد بازنشستگان شهر مقدس مشهد و پس از آن جزیره زیبای کیش بوده است.