۰ نفر

بیش از یک میلیون نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند

۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۷
کد خبر: 384116
بیش از یک میلیون نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی آخرین آمارهای استخراج شده از سامانه سماح تا این لحظه را اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، احمد محمدی فر، با اشاره به آخرین آمار استخراج شده از سامانه سماح اظهار کرد: تا به این لحظه یک میلیون و ۳۴۸ هزار و ۷۴۷ نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند.

وی افزود: ثبت نام یک میلیون و ۲۲۱ هزار و ۹۲۶ نفر تا به این لحظه قطعی شده است.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به آمار پیشتازی استان ها گفت: استان تهران با ثبت نام ۱۹۱ هزار و ۳۱۶ نفر، خوزستان ۱۳۲ هزار و ۴۵۸ نفر و خراسان رضوی ۱۰۵ هزار و ۷۷۶ نفر تا به امروز استان های پیشتاز در ثبت نام روی این سامانه بوده اند.

وی ادامه داد: بعد از این سه استان، استان اصفهان با ۱۰۳ هزار و ۸۴۴ نفر، فارس با ۹۵ هزار و ۷۴۲ نفر و مازندران با ۵۸ هزار و ۷۳۸ نفر در رده های بعدی پیشتازی ثبت نام در سامانه سماح هستند.

محمدی فر با اشاره به آمار دیگر استان ها گفت: تا به این لحظه استان های بوشهر، با ۴۷ هزار و ۹۰۵ نفر، قم ۴۷ هزار و ۷۰۷ نفر، کرمان ۴۲ هزار و ۵۹۰ نفر، آذربایجان شرقی ۴۰ هزار و ۷۲۱ نفر، البرز ۳۱ هزار و ۴۹۹ نفر، لرستان ۲۹ هزار و ۴۶۳ نفر، هرمزگان ۲۶ هزار و ۸۱۶ نفر، یزد ۲۵ هزار و ۳۵۴ نفر، گیلان ۲۴ هزار و ۱۴۱ نفر، آذربایجان غربی ۲۳ هزار و ۷۶۳ نفر، همدان ۲۱ هزار و ۷۱۰ نفر، مرکزی ۲۱ هزار و ۲۹۶ نفر روی این سامانه ثبت نام کرده اند.

وی افزود: همچنین استان های دیگری مانند کرمانشاه با ۲۱ هزار و ۷۱ نفر، گلستان ۱۷ هزار و ۴۲۸ نفر، کهگیلویه و بویراحمد ۱۵ هزار و ۴۶۱ نفر، قزوین۱۳ هزار و ۹۰۷ نفر، زنجان ۱۲ هزار و ۸۹۲ نفر، کاشان ۱۲ هزار و ۳۹۲ نفر، چهارمحال و بختیاری ۱۱ هزار و ۵۰۷ نفر، اردبیل ۱۱ هزار و ۳۰۰ نفر، خراسان جنوبی ۱۰ هزار و ۹۴۸ نفر، سمنان ۱۰ هزار و ۸۶ نفر، ایلام ۱۰ هزار و ۲۰ نفر، خراسان شمالی ۷ هزار و ۹۰۵ نفر، سیستان و بلوچستان ۷ هزار و ۷۱۷ نفر و  کردستان ۳ هزار و ۴۲۳ نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند.

وی در پایان یادآور شد:  تعداد ثبت نام اتباع خارجی روی سامانه سماح تا به این لحظه ۲ هزار و ۱۳۶ نفر بوده است.