۰ نفر

در جلسه هیات دولت به ریاست معاون اول رئیس جمهور مطرح شد؛

در جنگ اقتصادی امروز نباید مدیران اقتصادی را تضعیف کرد/ تصویب اساسنامه صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت

۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۲۷
کد خبر: 383321
در جنگ اقتصادی امروز نباید مدیران اقتصادی را تضعیف کرد/ تصویب اساسنامه صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت

جلسه هیات دولت روز چهارشنبه به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و در آن اساسنامه صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت با اصلاحاتی به تصویب رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین، براساس مفاد این اساسنامه ، اهداف، موضوع فعالیت و مدت فعالیت صندوق، اموال، وجوه، درآمدها و دارایی های صندوق، اعضا و ارکان صندوق، اختیارات و وظایف هیأت امناء و معاملات ممنوعه مورد توجه قرار گرفته است.

آیین نامه قبلی نظام سنجش اعتبار تا زمان ابلاغ دستورالعمل‌های آیین نامه جدید معتبر خواهد بود

هیأت وزیران همچنین با توجه به اصلاح آیین نامه نظام سنجش اعتبار و صراحت بر حکم لغو آیین نامه قبلی، مصوب کرد تا زمان تهیه دستورالعمل ها به مدت ۶ ماه از زمان تصویب آیین نامه جدید، اعتبار مفاد آیین نامه قبلی معتبر و قابل اجرا خواهد بود.

تغییر سرمایه گذار پروژه اجرای آزادراه کنارگذر غربی قم و قم-سلفچگان-راهجرد

هیات دولت در ادامه جلسه  با اصلاح مصوبه مربوط به اجرای آزادراه کنارگذر غربی قم و قم-سلفچگان-راهجرد، «شرکت های پورنام و ناودیس راه» را به عنوان جایگزین «شرکت عمران مارون» برای اجرای پروژه مذکور تعیین کرد.

معاون اول رئیس جمهور در این جلسه در سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه دفاع مقدس، اظهار داشت: از دفاع مقدس می‌توان درس‌ها و عبرت‌های زیادی گرفت؛ لذا امروز هم با الگو گرفتن از هشت سال دفاع می‌توانیم در جنگ اقتصادی پیروز شویم.

دکتر جهانگیری تصریح کرد: در این جنگ اقتصادی علیه کشورمان، نباید مدیران اقتصادی را تضعیف کرد.