۰ نفر

آزادی همه کارگران بازداشتی هپکو

۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۲۴
کد خبر: 383298
آزادی همه کارگران بازداشتی هپکو

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار از آزادی همه کارگران بازداشتی شرکت تولیدی صنعتی هپکو خبر داد و از مدیرعامل جدید این شرکت خواست تا با اولویت پرداخت مطالبات حقوقی کارگران، برنامه کار و تولید ارائه دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، کریم یاوری اظهار کرد: وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به زیر مجموعه‌های مرتبط در وزارتخانه دستور رفع مشکل کارگران را ابلاغ کرده بود و استاندار و مسئولان مرتبط استانی با همکاری موثر دستگاه قضایی در رفع بازداشتی کارگران همفکری و همکاری و پیگیری خوبی داشتند بر همین اساس تمامی کارگران بازداشت شده هپکو آزاد شدند.

وی تاکید کرد: مدیرعامل جدید منصوب شده از سوی سازمان خصوصی‌سازی باید هرچه سریعتر نسبت به اخذ تسهیلات مصوب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از بانک ملی اقدام کند و با اولویت، مطالبات حقوقی کارگران هپکو را پرداخت و برنامه کار و تولید ارائه دهد.

یاوری خاطرنشان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت صیانت از نیروی کار و تثبیت اشتغال و پایداری تولید با انجام بازرسی مستمر، پرداخت به موقع مطالبات کارگران را که جزو دیون ممتازه است به کارفرمایان، سهامداران، مالکان و مدیران بنگاههای اقتصادی یادآوری می‌کند.

به گفته مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار، عملیاتی کردن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بهترین اقدام موثر برای تقویت تولید در شرکت تولیدی ـ صنعتی هپکو است.