۰ نفر

وزیر راه و شهرسازی:

رکودی در پروژه‌های عمرانی راه و شهرسازی نداریم/ لزوم تقویت بخش خصوصی برای سازندگی کشور

۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۲۰
کد خبر: 375427
رکودی در پروژه‌های عمرانی راه و شهرسازی نداریم/ لزوم تقویت بخش خصوصی برای سازندگی کشور

وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام تلاش ما در وزارت راه و شهرسازی این است که هیچ پروژه عمرانی به رغم مشکلات مالی دچار رکود نشود.

محمد اسلامی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح بازسازی و مرمت مسجد جامع ساری با بیان اینکه امروز در کشور به همدلی، وحدت و یکپارچگی نیاز داریم گفت: دشمن همواره روی یک نقطه عدم وحدت و سستی متمرکز شده و هرجا که غفلت کرده ایم به ما ضربه زده است.

وی با اظهار اینکه امروز با تحریم ها و تهدیدها و اطلاعاتی برخی خائنان دراختیارشان قرار می دهند، مواجه هستیم گفت: امروز ایران اسلامی قدرتمندتر از هر مبداء تاریخی است.

وی با اشاره به حضور در اجلاس بین المللی خزر و دیدار با هفت نخست وزیر حاشیه خزر و دیگر کشورها افزود: آنان معتقدند بودند که هیچ کس تابحال مقابل آمریکا توان ایستادگی نداشت اما جمهوری اسلامی ایران مقابل آمریکا ایستاده است.

وزیر راه و شهرسازی با عنوان اینکه دشمن برای ما هزینه ایجاد کرده است اما نقطه مهم آن است که سفارتخانه آمریکا برای کشور و ملت ما تصمیم گیری نمی کند گفت: این درحالی که سفارتخانه آمریکا در کشورهای دیگر، دولت ساقط و برای آن کشور تصمیم گیری می کند.

اسلامی با بیان اینکه راه برون رفت از شرایط کنونی ان است که ظرفیت های داخلی را فعال کنیم گفت: تمام تلاش در وزارت راه و شهرسازی این است که هیچ پروژه عمرانی به رغم مشکلات در منابع مالی، دچار رکود نشود و از انواع و اقسام الگوهای مالی برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنیم.

وزیر راه و شهرسازی بر لزوم تقویت بخش خصوصی برای سازندگی کشور تاکید کرد و گفت: استفاده از تولیدات ساخت داخل از برنامه ها است و امروز تمام شرکت های تولیدکننده را فعال کردیم تا تولید داخل رونق یابد.

وی افزود: دشمنان همواره آرزوی ضربه زدن به کشور را در سایه وحدت و همدلی ما به گور خواهند برد.

مسجد جامع و تاریخی ساری سال گذشته براثر آتش سوزی تخریب شده بود.