۰ نفر

نماینده ولی فقیه در حج و زیارت:

صف انتظار تشرف به حج تمتع ۱۴ ساله شد

۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۸:۳۰
کد خبر: 365162
صف انتظار تشرف به حج تمتع ۱۴ ساله شد

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: حجاج برای تشرف به حج تمتع ۱۴ سال در صف انتظار بوده اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام نواب صبح امروز در مراسم بدرقه اولین گروه از زائران حج تمتع سال ۹۸ با بیان اینکه عده زیادی از مردم چشمشان به این سفرها دوخته شده است، گفت: افراد زیادی برای برگزاری مراسم حج خدمت می‌کنند اما گمنام هستند، امیدواریم پاداش حج برای آنان نیز نوشته شود.

وی ادامه داد: یک پیام به حجاج دارم؛ برای همه لحظه‌های آن برنامه ریزی کنند چراکه اگر از این سفر غفلت کنید دیگر معلوم نیست بتوانید مجدداً مشرف شوید چراکه ۱۴ سال زائران در صف تشرف برای حج تمتع بوده اند.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت با اشاره به سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران حج افزود: ایشان در سخنرانی خود توصیه کردند که زائران به یاد دیگران باشند، برای آنان دعا کنند و در نمازهای جماعت شرکت کنند.

حجت الاسلام نواب با بیان اینکه زائران حج تمتع نمایندگان و سفیران مردم ایران هستند گفت: اگر ایران در جهان حرف‌های زیادی دارد و دشمنان جرأت نزدیک شدن به ایران را ندارند از فداکاری شهداست.

سرپرست حجاج ایرانی با تاکید بر خدمت رسانی به همه حجاج از پا افتاده از سوی زائران ایرانی تصریح کرد: نورانیت حج را حفظ کنید دشمن نمی‌خواهد نورانیت حج باقی بماند.

به گفته امیرالحجاج ایرانی، ۱۹ ارگان در حج تمتع امسال همکاری داشتند.