۰ نفر

زینی وند سرپرست وزارت آموزش و پرورش شد +تکذیبیه

۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۷
کد خبر: 358322
زینی وند سرپرست وزارت آموزش و پرورش شد +تکذیبیه

طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام حسن روحانی، مجتبی زینی وند سرپرست وزارت آموزش و پرورش شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، طی حکمی از سوی حجت الاسلام حسن روحانی، مجتبی زینی‌وند سرپرست وزارت اموزش و پرورش شد.

مجتبی زینی‌وند دارای دکترای مدیریت فرهنگی است که تا کنون با سمت‌هایی همچون مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی وزارت آموزش‌وپرورش، مدیرکل مدارس غیردولتی آموزش‌وپرورش، دبیر شورای معاونان آموزش‌وپرورش، معاون اداری مالی اداره کل پشتیبانی وزارت آموزش پرورش، دبیر شورای نظارت مرکزی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش، عضویت در کمیته اتباع شورای عالی آموزش‌وپرورش، عضویت در کمیته خاص شورای عالی آموزش‌وپرورش، معاون آموزشی اداره آموزش‌وپرورش، مسئولیت حراست اداره آموزش‌وپرورش و مسئولیت امور ایثارگران و اداره آموزش پرورش فعالیت کرده است.

«زینی‌وند» خبر انتصابش به عنوان سرپرست آموزش و پرورش را تکذیب کرد

مجتبی‌ زینی‌وند معاون وزارت آموزش و پرورش درباره اخبار منتشر شده درباره سرپرستی خود اظهار کرد: تا این لحظه موضوعی درباره سرپرستی وزارت آموزش و پرورش با بنده مطرح نشده است و این اخبار را تکذیب می‌کنم.

روز ۱۶ خرداد ماه، خبر استعفای وزیر آموزش و پرورش در فضای مجازی منتشر شد و شب همان روز نیز رئیس‌جمهور با استعفای سید محمد بطحایی موافقت کرد و اعلام شد که روز شنبه سرپرست آموزش و پرورش معرفی می‌شود.